Vraagje over voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Beste Spank,

Dan zou je dus de tonijn op de 3 botherhamme doen maar dan heb ik nog geen vervanger voor mijn peperkoek? dan vervang ik alleen de pindakaas voor tonijn eigenlijk.
    of we begrijpe elkaar verkeerd

GR

Comment

Wil de kwark dus s`avonds gaan eten met noten.

Maar dan zal de tonijn wel s`middags moete, wat spank dus afraad of afraad hij zegt niet voor de peperkoek.
      tis natuurlijk lastig de een zegt tonijn voor de peperkoek de ander zegt weer van niet? spank zegt doe het op een botherham, of ik eet bij mijn stuk fruit een botham met tonijn en erna de andere 3 botherhamme met kipfilet of pindakaas ofzow?
      Had verwacht dat ik er makelijker uitkwam haha

wil natuurlijk ook weer niet teveel gaan eten dus word het miss weer teveel als ik een blik tonijn op paar botherhamme weer moet verspreide

GR

Comment

Als je niet te veel wilt eten zul je eerst je behoefte uit moeten rekenen
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Lichaamsgewicht: 82 KgVetpercentage: 15.5 %0.740*86-1.249*0+0.528Vet Vrije Massa: 69.3 Kg82*0.85Basisbehoefte: 1663.8 Kcal69.3*24Sporttoeslag: 166.4 Kcal1663.8*0.1Arbeidstoeslag: 831.9 Kcal1663.8*0.5Sportieve arbeidstoeslag: 400 Kcal1663.8*400------- +Totale dagelijkse behoefte energie: 3062 KcalDagelijkse behoefte Eiwitten: 153 Gram69.3*2.2)Dagelijkse behoefte Vetten: 68 Gram(3062*0.2)/9Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 460 Gram

Is wel niet uitgereknd met zo`n flexibele meter zegmaar, zo`n ding waar mensen mee meten voor te naaie (kleren) die heb ik niet, dus kan miss wel inzitten in wat k heb gemeten, want wist mijn vetpercentage niet.

GR

Comment

maarja dat ding weet natuurlijk niet dat ik nog 3 dagen in de week voetbal enzo maarja

Comment

kwark en noten alvast gehaald,

Nu nog ff kijken of ik de peperkoek kan vervangen door de tonijn en dan ben k klaar.
              maarja hier verschille de meningen over.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X