Ik zou er een burner inknallen, vind dat wel lekker.
Nieuw cutschema
Collapse
X
-
Hmm, op dat vlak heb ik totaal geen ervaring en ik wou zo lang mogelijk wachten (eigenlijk liever niet) met zulke producten.
Ik zal eens moeten rondkijken naar producten en prijzen hier vanThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
-
Venom hyperdrive 3.0 is de shit als je het lekker vind om je hartslag echt op te janken (op nuchtere maag nemen en cardio'en is echt ziek wat dat met je hart doet), en je wordt er heel opgefokt van. Als je het liever gewoon flink warm hebt en meer energie hebt, maar iets minder het opgefokte, dan is mitotropin ook relaxt.
Maar cardio kan ook."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Momenteel doe ik zeer weinig cardio. Ik denk om deze op te gaan voeren naar 3x per week. HIIT dan.
Kzal dit eerst een week of 2 proberen en dan mss een burner bijzwieren. Maar eerst liever zonder Toch bedankt voor de info!!
Morgen ga ik eens mn voedingsschema bijpassen, aangezien ik gemerkt heb dat ik havermout lustThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
-
Originally posted by Volkracht View PostGoed bezig
Veel voeding die typsich NL zijn Vriendin zegt dat ik nog een halve nederlander ga wordenThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
-
Originally posted by Sancho View PostThx Heb toch al redelijk wat nieuwe dingen leren eten sinds ik hier zit
Veel voeding die typsich NL zijn Vriendin zegt dat ik nog een halve nederlander ga worden"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostHeb je haar toen een beuk verkocht?
Maar compleet off topic denk ik wel dat ik me nog zou kunnen vestigen bij onze noorderburen
Als we ooit van die domme walen afsplitsen, zou ik er geen probleem mee hebben om bij NL te gaanThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
-
Ik heb mn voedingschema eens wat aangepast:
Vroege shift
4u 30gr whey met 300ml melk
5u 3 volkorenbt met 50gr pindakaas
8u 3 volkorenbt met 50gr pindakaas en 30gr cashew
12u 3 volkorenbt met 125gr kipfilet
16u trainen
17u30 30gr whey met 30gr dextro (in water)
19u aangepast (proberen om een 30gr ew en 20gr vet te halen, geen kh)
21u 500gr kwark
Totaal: kcal 2250 / ew 200 / kh 140 / vet 100)
Op niet trainingsdagen valt de dextro weg
Late shift of thuis
8u 50gr havermout met 300ml melk en 30gr pindakaas
9u training
10u30 30gr whey met 30gr dextro (in water)
12u 3 volkorenbt met 50gr pindakaas
15u 3 volkorenbt met 125gr kipfilet en 30gr cashew
19u aangepast
23u 500gr kwark
Totaal: kcal: 2090 / ew: 170 / kh: 150 / vet: 90
Ook hier valt dextro weg op niet-trainingsdagen.
Ik zit dus nog met te korten Op niet trainingsdagen zit ik met een 300kcal te kort. Dan zit ik ook nog op beide vlakken te kort op eiwitten. Maar ik zie niet direct een oplossing.
Ik kan natuurlijk het beleg voor kipfilet enzo verdubbelen, maar dan wordt het wat overdreven vind ik, daarnaast moet ik ook nog denken aan mn portefeuille...
Ik neem elke dag ook nog 2 multivits met 6 visolie caps.
Pff, ik vind het makkelijker om mensen te helpen bij hun schema dan zelf Ă©Ă©n op te stellenThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
-
Helpen is altijd makkelijker dan beginnen uit het niets. Denk overigens niet dat je veel te laag in de ew zit hoor."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik weeg 92kg, dus x2 a2.5 komt toch op een 200gr. Ik zit net aan 200 bij de vroege shift en aan 170 bij de late.
Kans zit er in dat ik pure whey kan krijgen, collega gaat een zak van 20kg kunnen kopen. dus misschien dat ik dan 2 shakes zal nemen. Nu vind ik mn whey iets te prijzig om der meedere per dag te nemen
Is de rest van schema wat goed?The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment