Nope. Is afhankelijk van je voeding en het soort cardio dat je kan doen er mee.
Cut behoefte plus cardio?
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostNope. Is afhankelijk van je voeding en het soort cardio dat je kan doen er mee.
Comment
-
-
Originally posted by bong bong View Postals hij 500 onder zijn behoeft gaat zitten plus nog is zijn uurtje cardio op de crosstrainer dan zit hij meer dan 1000 kcal onder zijn behoefte en dat word zeker te veel van het goede. had van jou beter verwacht maar goedDe waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Originally posted by MasterTuning View Postjij wil vertellen dat je met een uurtje cardio 500 kcal verbrand? mijn meisje doet 20 minuten cardio op aardig zwaar niveau en die haalt zo een 90/95 kcal... en 90/95 maal 3 is nog lang geen 500 kcal..
Edit: http://www.modifast.nl/documents/new...it.xml?lang=nl http://www.eigenkracht.nl/?nieuwsId=244 Nu zijn dat ook maar richtlijnen maar met beiden zitten ze er niet zo heel gek ver vandaanLast edited by Patricia86; 16-03-2009, 11:47.
Comment
-
Originally posted by MasterTuning View Postjij wil vertellen dat je met een uurtje cardio 500 kcal verbrand? mijn meisje doet 20 minuten cardio op aardig zwaar niveau en die haalt zo een 90/95 kcal... en 90/95 maal 3 is nog lang geen 500 kcal..
Comment
-
Originally posted by bong bong View Postwaarom zou je 500 kcal onder je behoefte gaan zitten????? als je elke dag een uur doet cardio'en waardoor je ook onder je behoefte komt waardoor je afvalt. even logische nadenken
Cardio elke dag thuis is geen probleem. Dat is heel goed te doen en dat doe ik graag.
Maar de vraag is nu eigenlijk, moet ik dan de 1800 of de 2300kcal + cardio aanhouden per dag om droger worden...
Comment
-
Originally posted by bong bong View Postje hebt het nu over jou meisje ja. zit zij bij de olympische spelen.. dat ze op zo'n zwaar nieveau traint maar goed niet iedereen verbruikt 500 kcal in 1 uur het was ook een schatting.
Comment
-
Originally posted by zaahied View PostDat dacht ik dus ook,...
Cardio elke dag thuis is geen probleem. Dat is heel goed te doen en dat doe ik graag.
Maar de vraag is nu eigenlijk, moet ik dan de 1800 of de 2300kcal + cardio aanhouden per dag om droger worden...
Comment
-
Originally posted by zaahied View PostNog een vraagje, in mijn schema zit ik met kcal 58 te laag en met vet 25.
Welk product kan ik toevoegen zonder mijn kh te verhogen het vet opvoeren?
Comment
-
Je zit 58 kcal te laag en 25 gram vet? Of 25 kcal bij je vetten?
In geval één zal er zeker iets niet kloppen Zoals gezegd is 25 gr 225 kcal. Dus dan zit je slecht met eiwitten of Kh.
In geval twee: niet echter kijken 58 kcal gaan het niet doenThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
10 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment