Voedingsschema, verbeteren? vertel!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Joor View Post
    Die snap ik nog niet helemaal, wat bedoel je daarmee?

Je wil vet omzetten in spiermassa en een beetje afvallen toch...??

Testosteron is een samenstelling van testis (Latijn = zaadbal) en steroïde.

Testosteron ontwikkelt het spierstelsel

Testosteron wordt gevormd uit progesteron, het uitgangsproduct van alle hormonale steroïden, met als tussenproduct androstendion.

Testosteron is een zeer belangrijk hormoon, het regelt vetregulatie/opslag, Libido/geslachtsdrift, zorgt voor spiergroei en botdichtheid, regelt het bloedsuiker gehalte, bloeddruk en voorkomt depressie's.
    Als een man 25 jaar is geweest, gaan de testosteron levels langzaam omlaag (andropause)

Duidelijk....?

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Ongeveer, dit stofje zorgt er dus ook voor: ''Je wil vet omzetten in spiermassa en een beetje afvallen toch...??''

Zoiets?
      Het zorgt ervoor dat het makkelijker vet verbrand zonder enig sinds veel extra moeite.

Comment

En het testoron er veel aanwezig op mijn leeftijd, en zorgt makkelijker voor het makkelijker ontwikkelen van het spierstelsel.

Comment

Inderdaad op latere leeftijd word het daardoor een stuk lastiger, spreek uit ervaring..

bv veel van mijn kameraden allemaal rond de 30jr krijgen een buikje mede daardoor.
          En natuurlijk help bier drinken ook wel mee.

Maar dat deden ze ook toen ze 20jr waren.

Ik zeg maar zo alle kleine beetjes helpen.

ps

nou...zonder moeite?? niets gaat vanzelf !!
          Last edited by moscomau; 25-03-2009, 23:00.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Zekers, nou mensen iig heel erg bedank voor vandaag!
            Ik ga me bedje opzoeken, morgen weer naar school.

Ik zal nog eens even nadenken wat betreft me voeding.

Comment

Ongeveer, dit stofje zorgt er dus ook voor: ''Je wil vet omzetten in spiermassa en een beetje afvallen toch...??''

Zoiets?
              Het zorgt ervoor dat het makkelijker vet verbrand zonder enig sinds veel extra moeite.

Not going to happen....
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by moscomau View Post
                Sorry zal wat duidelijker zijn..van nature hogere testosteron...(= hoge test) op jou leeftijd...

Scheelt toch voor je verbrandings oventje..

Mee eens GeneralIx ....??
                Een hoog testosteron helpt inderdaad bij het opbouwen van spiermassa en het verliezen van vet, tot zo ver ben ik het zeker met je eens.

Op je zeventiende echter ligt je testosteron niet zo gruwelijk hoog. De piek is tussen de 18-21, en zakt daarna weer weg.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zal nog eens even nadenken wat betreft me voeding.
                  Niks nadenken. Stickies lezen en goed voedingsschema maken !!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X