Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Kun het er altijd laten in passen. 30gr dextro is een 25gr kh. Moet toch lukken
Na mountenbike zou ik het niet weten Denk van wel. Aangezien dextro de insulinepiek veroorzaakt die je spieren nodig hebben om de eiwitten goed op te nemen.
The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Insuline is altijd nodig bij direct herstel na intensieve arbeid of sport. Insuline is het hromoon dat aminozuren, koolhydraten en vocht in de cellen "perst" zodra deze open staan voor deze voedingstoffen. Het is enkel na deze training en bij het ontwaken dat je insuline nodig hebt om je lichaam uit de katabole staat te halen en in de spieropbouwende modus te komen.
Dextrose is schijnbaar de meest effectieve simpele suiker voor dit doel. ofwel, je hebt er het minste van nodig om de gewenste insulinepiek te krijgen!
Insuline is altijd nodig bij direct herstel na intensieve arbeid of sport. Insuline is het hromoon dat aminozuren, koolhydraten en vocht in de cellen "perst" zodra deze open staan voor deze voedingstoffen. Het is enkel na deze training en bij het ontwaken dat je insuline nodig hebt om je lichaam uit de katabole staat te halen en in de spieropbouwende modus te komen.
Dextrose is schijnbaar de meest effectieve simpele suiker voor dit doel. ofwel, je hebt er het minste van nodig om de gewenste insulinepiek te krijgen!
Heb ik toch nog wat vragen. Is het slim dextrose te nemen tijdens de training (in CUT)? Ik las daar ergens iets over. Iets met cortisol?? en ook tijdens bijv mountainbiken? Ik drink dan meestal wel isostar.
En is het slim dextrose te nemen als je kort daarna eet?? Ik eet pas vrij laat avondeten (20:30 meestal).
Dextrose is een directe bron van energie om je glycogeenvoorraden weer aan te vullen. Het is wel zo dat als je tijdens je training bezig bent met vetverbranding je beterwat aminozuren kunt nemen om je spiermassa te beschermen zodat je iig wel vet blijft verbranden. Zodra je koolhydraten drinkt/eet schakelt je lichaam van de vetverbranding af en gaat het jouw net genuttigde sportdrankje verbranden ipv jouw buikvet.
Dextrose kun je beter nemen NA je training icm je eiwitshake.
Vele zeggen s morgens en bij de training, ik zelf denk niet dat je zoveel misdoet als je op andere momenten fruit eet Tenzij je echt superdroog wilt worden
The only way to make your dreams come true is WAKING UP
@ bb1990: je bedoelt vitargo? Het is misschien iets beter, maar de prijs is wel pakken hoger en dat zou het niet waard zijn
nee, vitagrowh, maar kan best zijn dat het hetzelfde is, het worst i.i.g sneller opgenomen dan dextrose.
topic:
na je training snel een sportdrankje achterover slaan is niet de beste manier om je reserves aan te vullen. brits onderzoek toont aan dat je dar sneller doet met meerdere suikers, die je lijf met verschillende sneleden afbreekt. glucose en fructose gebruiken verschillende transportsystemen, waardoor je lichaam na een zware training ook meer kolydraten kan opslaan, stelt de nederlandse onderzoeker asker juekendrup. herstel daarom liever met kolydraten als frut en graanproducten, die meerdere suikers en gezonde stoffen bevatten.
de beste spieropbouwende resultaten bereik je met 30-40 gr eiwit en 60-80- gr kolydraten, binnen een uur na het trainen.
bron: mens health
dus fruit na het trainen is beter als dextrose of allebei
Vele zeggen s morgens en bij de training, ik zelf denk niet dat je zoveel misdoet als je op andere momenten fruit eet Tenzij je echt superdroog wilt worden
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment