Eiwitrijke, koolhydraatloze producten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja maar wat doe jij tegen dat droge? Of drink je er gewoon veel water bij?
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Nee, ik bak ze gewoon niet te lang zodat ze nog een beetje glazig zijn van binnen... Of ik stoom ze, worden ze ook niet droog...
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Kaluro View Post
        Je kan van die pakjes koolvis halen die in het vriesvak liggen.. zit geloof ik 4x 100g koolvis in(vierkante blokjes van 100g zeg maar).

Je kan die in heet water leggen en dan zo'n 8-10 minuten erin laten liggen en dan zijn ze Ă©n ontdooit Ă©n warm.

Kost iets van 3 euro per kilo ofzo, echt goedkoop krachtvoer.

en vetten tijdens het slapengaan kan totaal geen kwaad, zelf neem ik 400g magere franse kwark met 35g walnoten.
        Waar koop jij deze pakjes koolvis?
        3 Euro voor 1 kilo is wel egt goedkoop, dan word koolvis veel toegepast in mijn nieuwe schema denk ik

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          ja maar wat doe jij tegen dat droge? Of drink je er gewoon veel water bij?
          Wat pinada zei.. ik gooi er ook wat viskruiden overheen voor de smaak;

als ik de koolvis in de magnetron gooi wordt het echt 1 hard droog blok, maar als ik het in heet water gaar laat worden is het nog redelijk te doen.. ok sappig zou ik het niet noemen maar de 'droogheid factor' valt wel mee

en in de bulk gooi ik er soms wel eens wat ketchup overheen, wat ik eveneens met kip nog wel eens doe.. eet het véél makkelijker weg en dat beetje extra (ongezonde) kcal dat je dan voor lief moet nemen zal tijdens de bulk ook niet veel uitmaken.

Comment

Viskruiden? Was da? Heb zelf nog nooit naar koolvis gekeken, maar zou dat wel eens willen proberen. Zou je het wellicht net zoals met schol e.d. kunnen doen door wat citroen sap er over te druppen voor wat meer smaak en dan een italiaans paddestoelen saus er bij?

Comment

haha ik at de hele wedstrijd voorbereiding 1,5kg koolvis per dag.

goede proteine bronnen:
              tonijn
              biefstuk
              zalm
              kipfilet
              kalkoenfilet
              koolvis
              pangafilet
              ei
              rookvlees
              proteine poeder

Comment

Ik pocheer de koolvis meestal in wat melk en dan in de melk wat kuiden na eigen smaak toevoegen.

maybe een idee'tje voor sommige.

Comment

Flikker 4 eieren, 1 blik tonijn moot (op waterbasis, eerst laten uitlekken) in een kom, hussel de hele zooi goed door elkaar, gooi een beetje (healthy) boter in een pan, en bouw er een heerlijke omelet van.

Proteine bom
                  Last edited by Loenatik; 18-04-2009, 00:47.

Comment

800gr koolvis is 3,20 euro hierzo. Heb net wat gehaald en gemaakt.

in de pan met water ipv olijfolie
                    op het bord wat citroen er over gesprenkeld
                    naderhand nog wat toscana saus er bij gedaan. Gedroogd tomaten en zo is dat

Is lekker

Straks eens maken zonder die saus met wat perzikken uit blik. Lijkt me ook lekker en fris

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Straks eens maken zonder die saus met wat perzikken uit blik. Lijkt me ook lekker en fris
                      Peachy

Comment

Originally posted by nickydebeer View Post
                        Waar koop jij deze pakjes koolvis?
                        3 Euro voor 1 kilo is wel egt goedkoop, dan word koolvis veel toegepast in mijn nieuwe schema denk ik

Bij de Aldi of de Lidl kost echt geen drol...

4 min. bakken beetje aromat er over heen een schuiven maar.

Kip filet is bij de Lidl ook lekker goedkoop 5 euri per kg.

Goed kracht voer en bovendien erg lekker.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Aromat sucks. Er zitten transvetzuren in die meuk! Gewone viskruiden gebruiken lijkt mij verstandiger. Ik zou het zelfs met sambal mengen.

Comment

Denk dat ik die koolvis er wat vaker in gooi. Is lekker en qua prijs bijna de helft van kip

Alleen het koken is irritant. Zit hele tijd op de klok te kijken tot 3-4 mins voorbij is zodat ik die blokken om kan draaien hehe. Vind koken al lang duren, maar als je nog op de tijd moet letten duurt het nog langer

Comment

er zijn meerdere vissoorten die redelijk veel eiwitten hebben
                              indien je ze niet wil bakken, kan je ze ook stomen (noemt toch zo denk ik)

Comment

Random vraagje:

Als ik koolvis in heet water leg dan ligt er 8 minuten later een wit laagje op het water zeg maar; en aangezien koolvis puur en alleen eiwitten bevat, geen vet of koolhydraten, ben ik van mening dat dat laagje eiwitten zijn?

En zo ja, gaan er hierdoor veel eiwitten verloren?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X