voedingsschema check

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema check

hallo!

ik dacht, laat ik mn voedingsschema maar eens checken zodat ik zo weinig mogelijk verkeerde dingen eet
    ik wil graag meer massa maar omdat mn vetpercentage al 15-16% is zit ik liever niet teveel boven mn behoefte.

stats: leeftijd: 20j
    lengte: 182
    gewicht: 75
    bf: 15-16%
    Kcal behoefte: 2536

op niet trainingsdagen is het dus zonder pwo en dextro. ik vroeg me eigenlijk af op welke ik moet letten? trainingsdagen of niet trainingsdagen (mss domme vraag)
    alles is redelijk precies afgewogen, enkel het avondeten. ik heb dus "geschat" maar normaal zou dit er niet teveel van afwijken.
    oja voordat iedereen denkt dat ik geen groenten eet, die eet ik om 13u en 18u (150-200gr)

bedankt!
    Attached Files
    @ ketIF

Geen opmerkingen? tips?

even een aanpassing: in plaats van 1 groot ontbijt smorgens zou ik graag eerst een whey shake maken met 200 ml melk en een half uur daarna de havermout enz met 300 ml melk. zelfde aantal kcal dus maar is wel beter om het zo te doen dacht ik.
    @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
      Geen opmerkingen? tips?

even een aanpassing: in plaats van 1 groot ontbijt smorgens zou ik graag eerst een whey shake maken met 200 ml melk en een half uur daarna de havermout enz met 300 ml melk. zelfde aantal kcal dus maar is wel beter om het zo te doen dacht ik.

Zo doe ik het ook hoor.
      Eerst mn whey shake
      dan 2 bakkies zwart goud
      en dan mijn papje (brinta, havermout of 7 granenontbijt).

Comment

Originally posted by Realboy View Post
        Zo doe ik het ook hoor.
        Eerst mn whey shake
        dan 2 bakkies zwart goud
        en dan mijn papje (brinta, havermout of 7 granenontbijt).
        hm nice.. als ik mijn brinta opdrink en dan mijn whey shake. hoef ik echt niets meer te hebben erna. zit dan prop vol

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          hm nice.. als ik mijn brinta opdrink en dan mijn whey shake. hoef ik echt niets meer te hebben erna. zit dan prop vol

Neen, net andersom

eerst shake, half uur later papje. (lezuh)

Comment

i know. maar ik neem eerst mijn brinta anders krijg ik die shake erna niet meer in .

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              i know. maar ik neem eerst mijn brinta anders krijg ik die shake erna niet meer in .
              volgorde maakt niet zoveel uit denk ik, als ut maar naar binnen gaat, toch

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X