Hoe eten / drinken jullie op vakantie ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe eten / drinken jullie op vakantie ?

Ik zelf eet een beetje anders, ik krijg zeker minder eiwitten en cals binnen denk ik maar probeer zo veel mogelijk gezond te blijven eten.
    Het moet natuurlijkniet zozijn dat ik op vakantie 8 uur per dag met
    eten bezig ben. Ik hou het lekker makkelijk en zorg gewoon dat ik mij bakje
    kwark voor het slapen heb en brinta als ontbijt met melk, verder een avondmaaltijd met vlees en groenten.

Ditmoet wel haalbaar zijn en vind het dan wel best !! Hoe doen jullie het?

Zelfde als dat ik uit eten ga. Zo min mogelijk carbs en zoveel mogelijk vlees eten. Ben liever zeker dat alle eiwitten met wat overdaad binnen zijn dan dat ik te veel carbs eet.

Comment

Dat is idd wel een goede set, ikga voor de restook maar lekker veel vleesen vis eten
      ghehe

Comment

vergeet de noten niet :P

Comment

Wat de supermarkt me kan bieden. de ober me voorschotelt en de barvrouw me aanbied

Comment

Ik las een erggg interessant artikel in de mens health. Het basis idee was dat je 4 weken voordat je op vakantie ging, gaat overtrainen. Dat kan je ook maar max 4 weken doen zonder blessures of ziektes. Als je dan op vakantie gaat liggen op het strand en vet eten;.dan is je lichaam druk met herstellen. Dan kom je dus slanker en gespierder terug van luie vreetvakanmtie dan dat je ging.
            Is even kort door de bocht;.maar artikel was erg interessant.

Als er veel animo is kan ik m wel even scannen
            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

gewoon goed en veel eten, en genoeg eiwit en gezonde vetten binnenkrijgen.
              Beter een kilo vet erbij in 4 weken, dan een kilo spiermassa verliezen.
              dat is mijn mening
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Spiermassa verlies je niet zo snel
                Ik zal wel rond onderhoud eten denk ik
                200 gram eiwitten max 300 gram carbs en 00 gram vetten
                na schatting

Comment

Ik kan er wel wat vet bij hebben dus ga me niet druk maken om het eten
                  Ben van mezelf al een vlees liefhebber dus dat zal voldoende naar binnen komen. Ook lust ik steeds meer vissoorten dus die kom ik misschien ook nog tegen.
                  Daarnaast zal ik waarschijnlijk (te) veel bier drinken dus ik verkloot het sowieso al voor een groot deel :P
                  Het zijn maar 10 dagen, daarna gaan we weer lekker gezond doen

Comment

Denk weer een weightgainer mee.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Op vakantie eet en drink ik alles wat ik lekker vind dat heb ik altijd al gedaan en bevalt me best ik train ook niet op vakanties.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                        Wat de supermarkt me kan bieden. de ober me voorschotelt en de barvrouw me aanbied
                        Hetzelfde hier

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Denk weer een weightgainer mee.
                          Doet de douane daar niet moeilijk over ?
                          En hetzelfde idee als possletje

Comment

Ik ben net terug van vakantie. Ik heb gewoon alles gegeten en gedronken wat me lekker leek. Bij thuiskomst bleek ik 0.9 kg aangekomen te zijn. Tja, dat Indonesisch eten is ook veel te lekker.....
                            Gelukkig is nu, een week na thuiskomst, die 0.9 kilo weer geheel verdwenen. En wat overblijft zijn de goede herinneringen aan de vakantie, inclusief al het lekkers wat ze daar hebben. Ik denk dat die herinneringen aan de vakantie minder goed zouden zijn als ik de hele tijd had lopen mierenn##ken of het eten wel geschikt zou zijn voor de cut.
                            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

@ Niet hier

Precies! Zo moet dat !
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X