trillerig duizelig etc

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• trillerig duizelig etc

Hey!
    Ik heb net al gezocht in het form,mischien heb ik het over het hoofd gezien,sorry dan bij deze,maar ik had een vraagje;
    Ik at net als ontbijt(eet normaal vaak yoghurt met fruit en zemelen etc erin) brinta(40gram)met magere melk en lijnzaad.
    Ik dacht: dat is goed voor zo te fietsen op mn hometrainer,gisteren ging dat namelijk mega goed..
    Nu werd ik me toch shakie/trillerig,tegen duizelig aan,terwijl ik net MEER koolydraten heb gegeten dan anders.
    Ik had dit ook 2 dagen geleden,eet normaal de laatste tijd salades met vis/kip etc als lunche,maar dacht;Ga weer eens voor de boterhamen met pindakaas en kipfilet...Ook toen werd ik die middag duizelig,bibberig etc(Meer koolydraten gegetewn als anders.)

Weet iemand mischien wat dit nu is?

kiki

Gewoon even je bloed laten prikken. Kan ook je ijzer en dat soort dingen zijn.
    Helemaal laten prikken als je het er ook erg warm bij kreeg, en een soort koud zweet je uitbrak.

Comment

Welcome "terug" Kiki

Even google gedaan en wellicht dat dit wat is.

Comment

Van Ă©Ă©n keer duizelig kan je nog weinig conclusies trekken lijkt me. Ik heb dat af en toe ook. Kan zijn dat je slecht geslapen hebt, licht griepje hebt of dat je lichaam even zich moest herstellen.
        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

diabetes?
          "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Bedankt voor de reacktie's !
            Ik zal idd maar even bloedprikken,mischien is het niets of iets kleins-maar dan weet ik dat.

@Falstyr,bedankt voor het google!Was niet weg hoor,maar minder acktief op form

Comment

Ik heb hetzelfde af en toe. Ik gok zelf dat het best eens diabetes kan zijn, aangezien dat in mijn familie zit. Verder los ik het op door gewoon ff 10 minuutjes rust te nemen en iets te eten. Wat snelle suikers lost het vrijwel altijd op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X