Eerste (kleine) cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste (kleine) cut

hey!
    Ik ben alweer 2 maand bezig met trainen en op die tijd ben ik al 5 kg aangekomen. Deze maand zou ik er nog graag 3 bijkomen zodat ik 80 kg weeg. Op het eerste zicht ben ik vooral spier bijgekomen, maar mn vetpercentage was wel al niet echt laag (16% ongeveer).

Daarom zou ik nu graag een soort "tussencut" beginnen. Bedoeling is niet om echt laag te gaan, eerder tot 12% ofzo. Op die manier kan ik daarna nog enkele maanden bulken zonder echt dik te worden Nog een "beachboy-reden": ik ga in september op vakantie en wil wel ns zien wat er onder dat laagje vet zit

Ik kan echt al niet meer wachten! maarja eerst en vooral laat ik mn eetschema hier maar eens beoordelen. Het is vooral gebaseerd op q&a to get ripped van punani.

Volgens de q&a moet ik ongeveer 2300 kcal eten, vind ik nogal weinig aangezien mijn onderhoud 3000kcal is. Daarom begin ik op 2800 kcal en rustig afbouwen dan. Kip kan ook vis, ander mager vlees zijn en rijst kan ook pasta ofzo zijn maar kev zullen dezelfde zijn.

Trainingsschema komt nog maar zal waarschijnlijk gewoon fullbody worden met af en toe cardio (ook volgens q&a).

ps: met dank aan de fitnessbuddy van aschoff!

bedankt alvast!
    Attached Files
    @ ketIF

Ziet er goed uit man mooi schema,
    ik ga ook maar weer eens cutten.
    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

als je behoefte 3000 is en volgens de Q en A 2300 zou ik op 2500 gaan zitten. Maar kijk het even aan.

Daarnaast een kleine tip, vervang de dextro tabs door zakken dextrose is goedkoper( zonnatura bij c1000) als voorbeeld.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
        als je behoefte 3000 is en volgens de Q en A 2300 zou ik op 2500 gaan zitten. Maar kijk het even aan.

Daarnaast een kleine tip, vervang de dextro tabs door zakken dextrose is goedkoper( zonnatura bij c1000) als voorbeeld.
        Ja ik begin op 2800 en dan ga ik wel verder zakken tot 2500 ofzo, met 100kcal per weel denk ik.

en de dextro: ik neem zakken dextrose maar stond niet in het programma haha, 60 gram van die tabs, ik zie me al bezig
        @ ketIF

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X