lange tijd geweest sinds ik gepost heb, wil niet zeggen dat ik druk bezig geweest ben met trainen en eten enzo......
nou wat is er aan het handje en waarom post dual deze keer weer een nieuw topic?
laatste tijd ben ik consequenter geworden in 6 boterhammen pindakaas (ipv 4, en dan soms niet eens ;/) eet ik goed 's avonds eet ik iets meer walnoten en doe ik 450gr kwark.
Ik ben een week geleden ongeveer 2kg ineens aangekomen, maar ik blijf daar nu weer opsteken :S
Lijkt dus alsof kwark het effect heeft gehad van +2kg en that's it, want ik groei niet echt meer. Wel heb ik vaker buf...dus mss moet het wat meer tijd
naja dan post ik maar ff voedingsschema:
ochtend:
100-120gr havermout
30gr whey
300ml melk
banaan
lunch:
6 boterhammen pindakaas
halve liter sinasappelsap coolbest (ja vind ik lekker kan niet echt kwaad :P)
pre workout:
banaan
post workout:
halve liter melk + 50gr whey
avondeten:
rijst / macaroni / noodles + kip / vis / gehakt (saai maar wel goed)
maar 1 bord, dus daar *moet* eigenlijk wat bij :'(
avonduurtjes:
130gr tuna
100gr walnoot
450gr (ml?) kwark
wheyshake (op niet trainingsdagen) 50gr whey + melk
naja vraag me af wat jullie persoonlijke voorkeuren zijn om in dit schema dr bij te gooien, en wat jullie gedachten zijn achter die ineens +2kg dr bij door kwark, en voor de rest staat het stil :S
thanks ;p
nou wat is er aan het handje en waarom post dual deze keer weer een nieuw topic?
laatste tijd ben ik consequenter geworden in 6 boterhammen pindakaas (ipv 4, en dan soms niet eens ;/) eet ik goed 's avonds eet ik iets meer walnoten en doe ik 450gr kwark.
Ik ben een week geleden ongeveer 2kg ineens aangekomen, maar ik blijf daar nu weer opsteken :S
Lijkt dus alsof kwark het effect heeft gehad van +2kg en that's it, want ik groei niet echt meer. Wel heb ik vaker buf...dus mss moet het wat meer tijd
naja dan post ik maar ff voedingsschema:
ochtend:
100-120gr havermout
30gr whey
300ml melk
banaan
lunch:
6 boterhammen pindakaas
halve liter sinasappelsap coolbest (ja vind ik lekker kan niet echt kwaad :P)
pre workout:
banaan
post workout:
halve liter melk + 50gr whey
avondeten:
rijst / macaroni / noodles + kip / vis / gehakt (saai maar wel goed)
maar 1 bord, dus daar *moet* eigenlijk wat bij :'(
avonduurtjes:
130gr tuna
100gr walnoot
450gr (ml?) kwark
wheyshake (op niet trainingsdagen) 50gr whey + melk
naja vraag me af wat jullie persoonlijke voorkeuren zijn om in dit schema dr bij te gooien, en wat jullie gedachten zijn achter die ineens +2kg dr bij door kwark, en voor de rest staat het stil :S
thanks ;p
Comment