dit lijkt me wel iets handig voor iedereen
handig tabelletje
Collapse
X
-
Ik zie in deze tabel dat de basis voedingsbehoefte wordt berekend door de vetvrije massa met 24 te vermenigvuldigen (basisbehoefte kcal = vvm*24, op regel 16). Is dit een beetje nauwkeurige benadering? Er zijn namelijk vele calculators op het Internet en allemaal geven ze een andere uitkomst.
Ook ontgaat het me waarom er een sporttoeslag van 10% van de basisbehoefte wordt toegevoegd (regel 17). De toeslag voor sportieve aktiviteiten wordt op een volgende regel al bijgevoegd (regel 20).
En ik denk dat nogal wat mensen het niet eens zijn met de verdeling over eiwitten/vetten/koolhydraten.
Je hebt wel een ijzeren discipline nodig als je iedere maand iedere oefening precies wilt gaan bijhouden.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostIk zie in deze tabel dat de basis voedingsbehoefte wordt berekend door de vetvrije massa met 24 te vermenigvuldigen (basisbehoefte kcal = vvm*24, op regel 16). Is dit een beetje nauwkeurige benadering? Er zijn namelijk vele calculators op het Internet en allemaal geven ze een andere uitkomst.
Ook ontgaat het me waarom er een sporttoeslag van 10% van de basisbehoefte wordt toegevoegd (regel 17). De toeslag voor sportieve aktiviteiten wordt op een volgende regel al bijgevoegd (regel 20).
En ik denk dat nogal wat mensen het niet eens zijn met de verdeling over eiwitten/vetten/koolhydraten.
Je hebt wel een ijzeren discipline nodig als je iedere maand iedere oefening precies wilt gaan bijhouden.
Comment
-
briljant sheetje
ga ik gebruiken. Dank je wel
Even offtopic: Ik vind omtrek armen niet zo veel zeggen. Dat kan ook veel vet zijn. Ik begon al met armen van 43 cm. En zat weinig spier bij kan ik je vertellen.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment