schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• schema

Hoi,
    Ik ben hier een schema'ke aan't opstellen voor men figuurke .
    Ik heb de waardes in het document van het programma eetmeter.
    Maar ik kom blijkbaar wat vetten tekort of mijn berekening is verkeerd voor de vetten. Zijn er nog dingen die ik erbij kan doen, let wel op wat je zegt, want belgie is niet nederland en kan niet zo van die speciaal hollands eten halen hier . Alle kritiek is welkom. Het is niet om af te vallen zoals het misschien zal lijken (-500), kwil bijkomen.
    Attached Files

noten, pindakaas

Comment

Originally posted by PrStalker View Post
      Hoi,
      Ik ben hier een schema'ke aan't opstellen voor men figuurke .
      Ik heb de waardes in het document van het programma eetmeter.
      Maar ik kom blijkbaar wat vetten tekort of mijn berekening is verkeerd voor de vetten. Zijn er nog dingen die ik erbij kan doen, let wel op wat je zegt, want belgie is niet nederland en kan niet zo van die speciaal hollands eten halen hier . Alle kritiek is welkom. Het is niet om af te vallen zoals het misschien zal lijken (-500), kwil bijkomen.
      Je komt zeker vetten tekort, als je wil bijkomen kan dit zonder probleem 100gr vet worden.

Ik kom ook uit Belgie en ik vind hier al dat "speciaal hollands eten" hoor We hebben het over nederland, niet over een afrikaans land ofzo

Wat je in veel schemas tegenkomt is kwark, om de 1 of andere reden vinden wij belgen het leuk om dat platte kaas te noemen. Dus meteen een tip:eet voor je gaat slapen 500gram magere kwark met beetje noten.
      @ ketIF

Comment

Inderdaad kwark en mis wat groente en fruit

Comment

aaah kwark is platte kaas . kdacht da da zoiets typisch hollands was.
          Speelt het een rol wat voor noten het zijn?

Comment

lol, ik denk dat elke belg dat hier wel meemaakt. ik vind dat het een sticky voor Belgen zou moeten zijn met enkel "kwark equals platte kaas" in
            kzou verschillende merken uitproberen als 'k u was, ben begonnen met die van het merk Delhaize, heel lekker en goed binnen te krijgen. maar omdat ik er zoveel van eet is die nu altijd uitverkocht in mijn Delhaize Ben nu overgeschakeld naar die van De Lelie, zit 10,8gr proteïnen/100g in, maar ik heb echt kotsneigingen tegen het einde van die pot...
            Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X