Jan de Weerd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jan de Weerd

Hoi iedereen,

Is hier iemand bekend met het (dièet)boek van Jan de Weerd: "De ene calorie is de andere niet".?
    Zoja; wat zijn de ervaringen/meningen?

Nog nooit van gehoord

schaf het aan en schrijf je ervaring
    Who's the Chef

Comment

Hehe Jan de Wreerd is een bodybuilder uit hogeveen waar ik ook heb getraind,
      in die tijd nog muay thai en af en toe fitness
      Hij is ook Mister U geweest.

Comment

klopt!!

Klopt, die bedoel ik..!
        Hij heeft een voedingsboek geschreven(heb ik gekocht) en ik moet zeggen dat dit verkeerd is.
        Ben zelf nog maar kort bezig met serieuze krachttrainingen(wàs een fervent hardloper, doe ik nog steeds, wat minder fervent..) en ben daardoor aan het lezen geslagen: bibliotheek, tijdschriften, internet en zag door de bomen het bos even niet meer.Vooral het vinden/maken van goed voedingsschema is zowat een vak op zich.
        Maar goed: ik stuitte op dit boek en het geeft toch goede uitleg waarom je het moet eten en het ander beter kan laten staan.Zomaar braaf een dieetje volgen zonder de hoe's en waarom's te weten is niet mijn ding.

Een aantal dingen begrijp ik nu beter en daardoor zijn sticky's aangaande voeding voor mij nu te volgen,.....

Overigens: al veel geleerd hier: veel gelezen, weinig geschreven....

Comment

foutje

foutje in mijn vorige reactie: 1e regel moet staan NIET verkeerd,........

Comment

en wat wil je met dit topic aangeven dat iedereen dit top boek moet gaan kopen. of dat je door dat boek bb en voeding nu beter begrijpt. denk dat de meeste mensen hier wel is een bb boek hebben of hebben gelezen..

heb zelf op aanraden van goede mensen hier BB and nutrition jaar geleden aangeschaft heeft mijn blik op voeding ook flink verbeterd.

maar blij dat je wat wijzer bent. succes met verdere kennis verschaffing

Comment

@posseltje

Nee, het is geen promotiepraatje, kijk maar naar mijn oorspronkelijke vraag.
              Ik ben gewoon nog zoekende en was benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben, that's all.

En ja, ik ga lekker verder met veel lezen hier....leuk!!

Comment

Ik heb er zef geen ervaring mee maar Jan de Weerd kennende moet het weleen goed boek zijn

Comment

je wilt weten wat onze ervaringen meningen zijn. wat doet dat er nog toe als het boek jou al veel geholpen heeft. dan kunnen ze het van mij allemala een kut boek vinden als het mij helpt zou het mij een zorg wezen

verder ff overheen gelezen wat onze ervaring is soz magoed elke boek lijkt in de grote lijnen op elkaar aangezien het een bekende naam is zal het boek ook wel goede componenten bevatten

Comment

Die had had in zijn beste tijd zo'n beetje alle titels te pakken wat te pakken viel

Comment

Ken het boek noch de man, maar de titel doet niet veel goeds vermoeden.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Mwha is wel een geinig boek, heb het voor me vrouw gekocht staat wat in over wat KH/eiw?vetten zijn wat voor calorien ze leveren stukje over alcohol en een aantal tips om eetschemas te maken.gewoon de basis is best wel geinig.

Comment

Heb het zelf niet gelezen, maar wel een hoop reviews over gelezen. Deze waren zeer uiteenlopend. Sommigen waren razend enthousiast en anderen vonden het maar niks. Helaas begonnen de meeste reviews van de enthousiastelingen na openingen als 'Na jarenlang Sonja Bakkeren...', 'Dieet A t/m Z geprobeerd'... Laat ik het zo zeggen: ik had enigszins de indruk dat het een veilige aanname was om meer waarde te hechten aan de niet-enthousiastelingen dan aan de enthousiastelingen. Maar ja, assumptions are the mother of all fuck-ups.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X