Oproep aan allen!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oproep aan allen!!!

Help en nog eens help.
    Zit met een enorm dilemma.
    Ik kan niet aan kwark komen. Ik woon in Engeland en daar hebben de brave mensen nog nooit van kwark gehoord. In het Engels wordt kwark "curd" genoemd. Nooit van gehoord hier. Als ik naar een van de grootste supermarkten ga, (Tesco, Sainsbury's of Morrissons) liggen de schappen vol met allerlei soorten yoghurts maar kwark, nee totaal niet. Heb het ook een aantal keer gevraagd en meestal halen ze dan hun schouders op of wijzen ze me het verkeerde produkt aan.
    Ook op het internet gekeken, maar niks gezien of het in Engeland te krijgen is en het laten versturen van Holland naar hier schijnt ook al niet mogelijk te zijn.
    Ook nog gedacht om het zelf te maken maar dat vind ik een beetje te ver gezocht.
    Dus hierbij een oproep aan allen.
    Wie oh wie kan mij helpen aan kwark.
    Het maakt mij niet uit hoe zolang ik maar voordat ik naar bed ga wat kwark kan nuttigen.

Je kunt eventueel ook gewoon tonijn uit blik eten ipv kwark. Probleem opgelost.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Kan je verder niet aan kwark helpen, maar ben wel benieuwd waarom je het niet gewoon vervangt door een andere eiwitbron?
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Cotton Cheese heette het toen ik in Schotland was. Wellicht dat je daar eens naar moet kijken. Lijkt me sterk als ze het niet in Brittania hebben.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Je kunt eventueel ook gewoon tonijn uit blik eten ipv kwark. Probleem opgelost.
          Ook ik hou van een beetje variatie, en omdat er al tonijn in mijn dagelijkse intake zit zat ik te denken aan kwark.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Cotton Cheese heette het toen ik in Schotland was. Wellicht dat je daar eens naar moet kijken. Lijkt me sterk als ze het niet in Brittania hebben.
            Cotton cheese? Hm, ik zal eens informeren, thnx.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Kan je verder niet aan kwark helpen, maar ben wel benieuwd waarom je het niet gewoon vervangt door een andere eiwitbron?
              Enige suggesties Pin? Op tonijn na dan en shakes.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Enige suggesties Pin? Op tonijn na dan en shakes.
                The usual, eieren, vlees, vis (anders dan tonijn)... Er is genoeg te bedenken...
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Zelf kwark maken | Eten en drinken: Bereiding

Hopa
                  I just want to do, what I like to do!
                  Be far from reality, 'cause I can't stand society!

Comment

Noemt het niet cottage cheese daar? In amerika toch dacht ik...
                    @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
                      Noemt het niet cottage cheese daar? In amerika toch dacht ik...
                      Ja, ik ben al aan het kijken, zie al enige produkten maar of het nu echt kwark is?
                      Thnx btw

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        cotton cheese is gewoon hutten kase :P dus geen kwark

Comment

gewoon casseine shake bestellen

Comment

zou zeggen maak het z'n 10 liter in een keer en de rest of in de koelkast of vriezer

Comment

Heb het wel eens in het Engelse erop zien staan: "meagre cheese". Maar geen idee of het in Engeland ook zo heet. Anders haal je toch gewoon wat extra vlees en vis...
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X