Oproep aan allen!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by voyage View Post
    Over een maandje ga ik voor een jaar naar Engeland toe. Dit topic is dus wel een schok voor me! Nooit geweten dat ze daar geen kwark kennen. Mocht je een goede vervanger vinden hoor ik het graag!... En anders moet ik ook maar overstappen op vlees/vis.
    Hey kerel.
    Zo, voor een jaartje naar Engeland, cool, waar ga je naartoe dan?
    Ze hebben hier wel kwark hoor, het heet curd cheese maar het is gewoon verrekt moeilijk te krijgen. Niet in een gewone supermarkt te koop.
    Ikzelf ben nu aan het kijken of ik het via internet bij een van de Engelse bedrijfjes kan bestellen die het verhandelen.
    Alternatief? Hm, op dit moment neem ik een shake voor het slapengaan.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Hey kerel.
      Zo, voor een jaartje naar Engeland, cool, waar ga je naartoe dan?
      Ze hebben hier wel kwark hoor, het heet curd cheese maar het is gewoon verrekt moeilijk te krijgen. Niet in een gewone supermarkt te koop.
      Ikzelf ben nu aan het kijken of ik het via internet bij een van de Engelse bedrijfjes kan bestellen die het verhandelen.
      Alternatief? Hm, op dit moment neem ik een shake voor het slapengaan.
      Ik ga naar Nottingham voor mn afstudeer stage. Curd cheese ga ik onthouden, wie weet kan ik het ergens vinden. Thanks voor de info

Comment

Originally posted by jordy View Post
        Kwark pakken.. Nog nooit gedaan. Is dat lekker?
        nee man, zit zo'n karton smaak aan, daarom neem ik liever biefstuk
        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
          nee man, zit zo'n karton smaak aan, daarom neem ik liever biefstuk
          Jij bent vast een hele rijke vent.

Comment

Jij bent vast een hele rijke vent.
            ik zeg alleen maar steeds dat ik liever biefstuk neem, dat betekent nog niet dat ik het ook daadwerkelijk neem
            Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
              ik zeg alleen maar steeds dat ik liever biefstuk neem, dat betekent nog niet dat ik het ook daadwerkelijk neem
              Ja maar ik heb het in deze topic over iets daadwerkelijk nuttigen.
              Ik heb ook liever een biefstuk die over je bord heen hangt met champignons en een groen pepersausje.
              Maar net voor het slapengaan heb ik liever zoiets als kwark.

Comment

Ja maar ik heb het in deze topic over iets daadwerkelijk nuttigen.
                Ik heb ook liever een biefstuk die over je bord heen hangt met champignons en een groen pepersausje.
                Maar net voor het slapengaan heb ik liever zoiets als kwark.
                het is iets minder eiwitrijk maar als je hangop maakt van magere yoghurt en daar een handje pomoenpitten in doet dan moet het er denk ik op gaan lijken.

Comment

Niet te geloven maar ik heb het zojuist gevonden.
                  Je kunt het gewoon hier in de supermarkt halen.
                  En je raad nooit hoe het heet, hahaha.
                  Curd cheese is namelijk niet de echte naam, ze noemen het ook wel zo maar dan kun je het gewoonweg niet vinden.
                  Het heet QUARK
                  Was zojuist nog eens een poging aan het wagen om het online te verkrijgen en via via kom ik de naam quark tegen en ook dat je het hier gewoon in de supermarkt kunt krijgen.
                  Oke, je hebt maar 1 soort maar dat is al genoeg.
                  Nu alleen hopen dat het ook nog te nassen is.
                  Het kost 70 penny voor 250 gram.
                  Het heet Meadow Churn Quark.
                  Met een KEV op de 100 gram van 4,1/13,6/0,2

Nu kan ik mijn shakes laten voor wat ze zijn net voordat ik naar bed ga en quark nemen.
                  Last edited by GeneralIx; 24-01-2010, 18:24.

Comment

Zou goed opletten. Die gekke britten gooien allerlei troep in hun zuivel produkten. Dan kun je volgens mij als BB'er zijnde beter vis en vlees etc nemen.

Comment

Hahahaha toch nog? Wel grappig dat je het eindelijk nog gevonden hebt.

Originally posted by mastervinz View Post
                      het is iets minder eiwitrijk maar als je hangop maakt van magere yoghurt en daar een handje pomoenpitten in doet dan moet het er denk ik op gaan lijken.
                      Dat drapje (geel achtig sap wat zo keihard stinkt) wat je dan overhoudt, is whey. Dus ik vraag het me af

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Hahahaha toch nog? Wel grappig dat je het eindelijk nog gevonden hebt.
                        Jah, ben best wel blij. Ga het morgen gelijk even halen. Wel handig dat de winkels hier zondag ook open zijn.
                        Het enige nadeel is de prijs.
                        Oke, 70 penny is ongeveer 60 eurocent maar als je 500gr per dag eet en dat 7 dagen per week praat je al gauw over 8 en een halve euro per week.
                        Maarja, ik heb gewoon liever Quark dan een shake.

Comment

In/op Mallorca heette het ook zo, heb me blauw lopen zoeken..
                          Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Spank View Post
                            In/op Mallorca heette het ook zo, heb me blauw lopen zoeken..
                            En, was het te eten?

Comment

Jajajaja, heb zojuist Quark gekocht hehehehe.
                              Zal vanavond gelijk even gaan proeven of het wel te pruimen is.
                              In de winkel heb ik gewoon ff een bakje open getrokken. (foei Snuffie)
                              En ja, het ziet er inderdaad als kwark uit, smooth, zonder enige gore bonkjes erin, zoals die smerige cottage cheese.

Comment

.
                                In de winkel heb ik gewoon ff een bakje open getrokken. (foei Snuffie)

Aso
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X