havermout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

vanmorgen is geprobeerd met koude melk, is toch anders hoor. de havermout is, hoe moet ik het zeggen, niet zo zacht, je moet er meer op knabbelen, er komt ook minder smaak vanaf.
    Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by dfuse View Post
      vanmorgen is geprobeerd met koude melk, is toch anders hoor. de havermout is, hoe moet ik het zeggen, niet zo zacht, je moet er meer op knabbelen, er komt ook minder smaak vanaf.

Gewoon niet kauwen
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

IK krijg mijn berg havermot smorgens en savonds al helemaal niet binnen. Op alle mogelijke wijzen geprobeerd. Vervangen door bio rijstvlokken. Zelfde waarden en gemengd met warme melk en wat zoetmiddel: works for me

Comment

Gewoon in de blender... eventueel bij je whey shake + banaan... lekker is anders maar drinkt wel makkelijk weg
          How you like them apples?

Comment

is havermout de enige goede vervanger van brood?
            44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
            ....

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Gewoon niet kauwen
              ik kauw zelfs op mijn kwark
              Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by knoefje View Post
                is havermout de enige goede vervanger van brood?
                Brinta alleen andere voedingswaarden.
                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Veel bodybuilders nemen zelfs bruine rijst s'morgens ipv havermout, brinta of brood. Ik moet er persoonlijk niet aan denken, maar het schijnt wel heel goed voor je te zijn. Kijk maar naar aziatische mensen. Die beginnen de dag ook met rijst.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

ik doe gewoon in een shakebeker.
                    ff laten 10 min zacht laten worden in koud kraan water en dan eten.
                    Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Veel bodybuilders nemen zelfs bruine rijst s'morgens ipv havermout, brinta of brood. Ik moet er persoonlijk niet aan denken, maar het schijnt wel heel goed voor je te zijn. Kijk maar naar aziatische mensen. Die beginnen de dag ook met rijst.
                      Dat klopt DSO. En ze zijn doorgaans ook niet groter dan 150cm whaaaahaha. Wel n ideale lengte om te squatten heb ik pas in n ander topic gelezen.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                        Dat klopt DSO. En ze zijn doorgaans ook niet groter dan 150cm whaaaahaha. Wel n ideale lengte om te squatten heb ik pas in n ander topic gelezen.
                        Misschien..maar ze trappen wel zo door een houten deur heen. Wil ik jou wel eens zien doen.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

en ze hebben een naam die lijkt op die van de sterkste ophaler, namelijk de kleinste afhaalchinees
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X