Whey advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey advies

Welke Whey is het beste om te gebruiken als je prijs/kwaliteit bekijkt. Graag een merk wat ze ook thuisbezorgen of een vestiging in tilburg/eindhoven heeft. Is het ook noodzakelijk om ook nog creatine te gebruiken? Ik zag dat het alleen prestatieverhogend was. Nouja, ik denk niet dat het verder echt nodig is om dat ook aan te schaffen. Als ik de whey in huis heb kan ik namelijk beginnen met mn bulk schema.
    Thx
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Super whey is volgens mij wel een goed merk
    Regodnize The Champion.

Comment

Waarom zou je zonder whey niet aan je bulkschema kunnen beginnen?
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

kan ik wel, maar ben nu nog druk bezig met rekenen. Moet ik 30% vetten aanhouden, ook in de bulk? dan 2.5x bodyweight in eiwit en de rest Kh, of moet ik hoger in Kh gaan zitten en minder dan 30% in vetten

Comment

pro 80

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
            kan ik wel, maar ben nu nog druk bezig met rekenen. Moet ik 30% vetten aanhouden, ook in de bulk? dan 2.5x bodyweight in eiwit en de rest Kh, of moet ik hoger in Kh gaan zitten en minder dan 30% in vetten
            Je kan eventueel zelfs tot 3x lichaamsgewicht aan eiwitten nemen. 30% vet en rest aan carbs.

Comment

Whey Delicious, is dit beetjegoede whey? of is er een ander merk aan te raden?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X