Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Momenteel zit ik in de bulk met een onderhoud van 3300 Kcal. 30% daarvan zijn vetten (990 gram), maar hoe zit het dan precies met de verdeling van koolhydraten en eiwitten?
Momenteel doe ik 1510 gr Koolhydraten en 800 gr eiwitten. Klopt dit dan wel?
Nee dat klopt niet.
30% van 3300kcal is ongeveer 1100kcal. Gedeeld door 9kcal heb je ongeveer 120gr vet. Dat is geen 990gram. Zelfde voor de rest. Je berekening klopt niet.
Nee dat klopt niet.
30% van 3300kcal is ongeveer 1100kcal. Gedeeld door 9kcal heb je ongeveer 120gr vet. Dat is geen 990gram. Zelfde voor de rest. Je berekening klopt niet.
De waarden dat ik nu hanteer werden laatst nochtans door jou aangeraden.. Welke zou ik dan wel moeten nemen?
Momenteel zit ik in de bulk met een onderhoud van 3300 Kcal. 30% daarvan zijn vetten (990 gram), maar hoe zit het dan precies met de verdeling van koolhydraten en eiwitten?
Momenteel doe ik 1510 gr Koolhydraten en 800 gr eiwitten. Klopt dit dan wel?
Nee dat klopt niet.
Sorry, maar ik volg je ff niet. Kan je het even uitleggen? Want laatst zei je dat ik 1510 Kcal kh, 800 Kcal eiwitten en 990 Kcal vet moest hanteren.
Sorry, maar ik volg je ff niet. Kan je het even uitleggen? Want laatst zei je dat ik 1510 Kcal kh, 800 Kcal eiwitten en 990 Kcal vet moest hanteren.
Groeten, Dr Rude
30% van je kcalinname moet vetten zijn, per kg lichaamsgewicht neem je 2 a 3 gram eiwit in en omgerekend maal 4 heb je dan het aantal kcal aan eiwitten en de rest kun je opvullen met koolhydraten, afhankelijk van je totale inname aan kcal.
30% van je kcalinname moet vetten zijn, per kg lichaamsgewicht neem je 2 a 3 gram eiwit in en omgerekend maal 4 heb je dan het aantal kcal aan eiwitten en de rest kun je opvullen met koolhydraten, afhankelijk van je totale inname aan kcal.
Ok, bedankt. Kom nu 1460 Kcal Kh, 840 Kcal eiwitten en 1000 Kcal vetten. (voor een behoefte van 3300 Kcal)
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment