De enige uitzondering is het laatste eetmoment dat bij voorkeur vlak voor het slapen gaan plaats vindt, op dat moment ligt de nadruk duidelijk op eiwitten en dienen vetten vermeden te worden. Algemene informatie over voeding en schema's
vs.
Daarom is het slimmer om bij de kwark voor het slapen ook wat onverzadigd vet te nemen. Dit vertraagd de eiwit synthese waarmee je de cortisol wat langer tegen kan houden. Zomersticky
Wie heeft er gelijk?
Toen ik het 'googlede', kwam ik op een ander forum terecht waar net een topic is geopend met de melding dat er onderzoeken zijn die aantonen dat vetten voor het slapen een negatieve invloed hebben op je groeihormoon (HGH).
Is dit de reden waarom het afgeraden worden in de 'algemene informatie'?
vs.
Daarom is het slimmer om bij de kwark voor het slapen ook wat onverzadigd vet te nemen. Dit vertraagd de eiwit synthese waarmee je de cortisol wat langer tegen kan houden. Zomersticky
Wie heeft er gelijk?
Toen ik het 'googlede', kwam ik op een ander forum terecht waar net een topic is geopend met de melding dat er onderzoeken zijn die aantonen dat vetten voor het slapen een negatieve invloed hebben op je groeihormoon (HGH).
Is dit de reden waarom het afgeraden worden in de 'algemene informatie'?
Comment