Hey mensen ik heb een klein vraagje vaak zie ik dat mensen een junkdag hebben. Maar ik dacht net kan ik inplaats van die junkdag ook een paar biertjes weg tikken in het weekend en dan houd ik me natuurlijk gewoon aan me voedingschema die dag?? Ik weet natuurlijk wel dat alcohol nooit goed is maar soms kan ik echt niet zonder met uitgaan.
Info junkdag??
Collapse
X
-
Originally posted by eloy007 View PostHey mensen ik heb een klein vraagje vaak zie ik dat mensen een junkdag hebben. Maar ik dacht net kan ik inplaats van die junkdag ook een paar biertjes weg tikken in het weekend en dan houd ik me natuurlijk gewoon aan me voedingschema die dag?? Ik weet natuurlijk wel dat alcohol nooit goed is maar soms kan ik echt niet zonder met uitgaan.
-
Als je niet zonder kan, doe het dan gewoon simpel zat. Accepteer gewoon dat het je trainingen in de weg zit en get on with your life. Gaat om prioriteiten, wil je drinken dan drink je en mocht je dan minder snel progressen in de gym, so be it eigen keuze.
Als je een alcoholist al definieerd bij 10 bier moet je maar niet in de buurt van een studentenvereniging komen, dan is iedereen in <2 uur alcoholist.
Voedingsschema aanpassen is nergens voor nodig, als je voeding wel prioriteit vind waarom zou je dat aanpassen, voeding is voeding en als je het ergens verneukt staat dat er geheel los van. Jezelf niet voor de gek houden met, ik eet netjes dus ik kan drinken (of vica versa), je kiest ervoor om te drinken, dus gaat massa pakken en de trainingen erna vaak wat minder lekker, zo is het nou eenmaal en daar kies je voor. Is het drastisch als je paar biertjes pakt, nee. Gaat alles trager als je het wel doet, ja. Zie jij jezelf stoppen met bier, waarschijnlijk niet. Dus accepteer gewoon dat je een zwakte hebt voor bier en je daarmee in de vingers snijd, train je gewoon dood en eet netjes.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostAls je niet zonder kan, doe het dan gewoon simpel zat. Accepteer gewoon dat het je trainingen in de weg zit en get on with your life. Gaat om prioriteiten, wil je drinken dan drink je en mocht je dan minder snel progressen in de gym, so be it eigen keuze.
Als je een alcoholist al definieerd bij 10 bier moet je maar niet in de buurt van een studentenvereniging komen, dan is iedereen in <2 uur alcoholist.
Voedingsschema aanpassen is nergens voor nodig, als je voeding wel prioriteit vind waarom zou je dat aanpassen, voeding is voeding en als je het ergens verneukt staat dat er geheel los van. Jezelf niet voor de gek houden met, ik eet netjes dus ik kan drinken (of vica versa), je kiest ervoor om te drinken, dus gaat massa pakken en de trainingen erna vaak wat minder lekker, zo is het nou eenmaal en daar kies je voor. Is het drastisch als je paar biertjes pakt, nee. Gaat alles trager als je het wel doet, ja. Zie jij jezelf stoppen met bier, waarschijnlijk niet. Dus accepteer gewoon dat je een zwakte hebt voor bier en je daarmee in de vingers snijd, train je gewoon dood en eet netjes.
Altijd top om je posts te lezenความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostAltijd top om je posts te lezen
En nog even over het zijn van een alcoholist.
Sorry hoor, maar tegenwoordig schijnt het al heel normaal te zijn wanneer je 10 biertjes binnen 2 uur naar binnen werkt. Maar als je een beetje je gezond verstand gebruikt snap je toch zeker zelf ook wel dat die hoeveelheid gewoon enorm is, en niet echt normaal en gezond, en dat nog wel binnen 2 uur. Niet raar op staan te kijken wanneer die studente pikkies naar 4 uur zuipen in het ziekenhuis worden opgenomen wegens alcoholvergiftiging.
Comment
-
Tis gewoon een geheel andere sfeer op studentenkroeg (behoor zelf niet tot de ik drank me lam groep, wil ik me wel enigszins van distantiëren ), maar op je opmerking dat studente "pikkies" na 4 uur zuipen op worden genomen zit je toch enigszins naast. Het zijn nagenoeg altijd de "ik ga indrinken, dan uit en dan thuis sterke drank drinken" mensen die zich coma zuipen. Heb er bij het uitgaan genoeg gezien die afgevoerd werden, tot nu toe nog nooit iemand af hoeven voeren van de studenten vereniging, daar de sociale controle gewoon erg hoog is. Ben je te lazerus wordt je naar huis gebracht, als je niet wil zetten ze je gewoon de kroeg uit en sober je maar op terwijl je tegen een muur aan hangt. Het barpersoneel heeft ook een veel beter overzicht over wie volgetankt is en aangezien ons kent ons geldt, kan die gewoon drank ontzeggen, dus comazuipen komt zeker voor maar je classificeerd het niet helemaal goedThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Ik zit zelf ook bij een studentenvereniging, ben welgeteld de enige die noooit tot mss een paar x per jaar aan naar de fles grijpt. Bij een studentenvereniging is dat natuurlijk not-done en krijg je veel debiele reacties, maar geloof me, trek een hemdje aan bij een new-kids thema, en de vrouwen stellen binnen stellen hun mening per direct bij.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment