Info junkdag??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zondag is junkdag bij mij...hoewel...eigenlijk 1 junkmaaltijd.
    Een patatje met snack en 3 flesjes bier. De rest van de dag is verder normaal.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by jordy View Post
      Ghehe, mooi is dat he.

Ja. dat geeft toch weer wat extra motivatie:P. Alleen jammer dat die vrouwen daar allemaal zo dik zijn. Sommige kunnen zuipen, die beaten elke welgetrainde gast. En met welgetraind bedoel ik niet fysiek getraind, maar pils-getraind. Toch jammer is dat wel.
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
        Ja. dat geeft toch weer wat extra motivatie:P. Alleen jammer dat die vrouwen daar allemaal zo dik zijn. Sommige kunnen zuipen, die beaten elke welgetrainde gast. En met welgetraind bedoel ik niet fysiek getraind, maar pils-getraind. Toch jammer is dat wel.
        je kan alchol verdragen niet trainen, je raakt er alleen maar meer gewent aan dus dan lijkt het of je minder dronken bent.
        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
          je kan alchol verdragen niet trainen, je raakt er alleen maar meer gewent aan dus dan lijkt het of je minder dronken bent.

Is dat zo:O ikzelf merk heb wel het idee dat ik minder aankan, omdat ik bijna nooit meer drink. Eerst kon ik flinke hoeveelheden naar binnen gieten, maar nu begint voel ik m al vrij snel hangen.
          Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
            Is dat zo:O ikzelf merk heb wel het idee dat ik minder aankan, omdat ik bijna nooit meer drink. Eerst kon ik flinke hoeveelheden naar binnen gieten, maar nu begint voel ik m al vrij snel hangen.
            Dat merk ik ook. Vroeger kon ik een halve krat bier aan. Tegenwoordig ben ik al aangeschoten van 2 biertjes.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik zie het probleem niet. Alleen maar voordeel. Scheelt je veel meer geld enzo.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                Ik zie het probleem niet. Alleen maar voordeel. Scheelt je veel meer geld enzo.

Nou niet echt.

Ik drink nu niet meer, alleen als ik op vakantie ben. Je zou denken dat ik geld over zou houden, maar sinds ik op dit forum terecht ben gekomen en mijn voeding in orde is ben ik bakken met geld kwijt.
                Als je ziet wat ik aan voeding kwijt ben elke maand.....word je niet vrolijk van
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik bedoel meer op het gebied van het bier drinken zelf. Niet met die andere dingen erbij. Scheelt je dus alsnog geld zoals ik het bedoel. Want anders zou je dus meer moeten drinken om wat effect er van te merken. Meer biertjes = meer geld. Dus...
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

als je junkdag hebt en je hebt dus tussen door al van alles genomen en je neemt ook nog is wat extra op je gewoone eettijden moet je dan van je andere voeding laten schieten omdat je anders erg ver over je kcal behoefte heen komt? of gewoon je gewoon schema aanhouden en wat je er bij eet is er bij?

Comment

Originally posted by hendrie View Post
                      als je junkdag hebt en je hebt dus tussen door al van alles genomen en je neemt ook nog is wat extra op je gewoone eettijden moet je dan van je andere voeding laten schieten omdat je anders erg ver over je kcal behoefte heen komt? of gewoon je gewoon schema aanhouden en wat je er bij eet is er bij?
                      In je voedingsschema inpassen.
                      Bij bulk maakt het nog niet zoveel uit maar bij cut pertinent geen overschrijding van calorie-inname.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        In je voedingsschema inpassen.
                        Bij bulk maakt het nog niet zoveel uit maar bij cut pertinent geen overschrijding van calorie-inname.
                        Als die een refeed dag bedoelt is het juist wel de bedoeling dat je eroverheen gaat.
                        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                          Als die een refeed dag bedoelt is het juist wel de bedoeling dat je eroverheen gaat.
                          Denk niet dat hij dat bedoeld bro.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X