Voor de wolven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Kokosnoot ook.
    Maar dat is weer meer verzadigd vet toch? Terwijl avocado''s juis tweer veel enkelvoudig onverzadigd vet bevatten.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Yes is verzadigd, maar het meeste is MCT vet. Daarnaast heeft kokosolie bewezen goede effecten op je hart en bloedvaten.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Kokosnoot ook.
        Wist ik ook niet.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Yes is verzadigd, maar het meeste is MCT vet. Daarnaast heeft kokosolie bewezen goede effecten op je hart en bloedvaten.
          Was MCT olie een poos geleden niet een hele rage onder bodybuilders? Ik meende eens te lezen dat het zelfs aan shakes werd toegevoegd...

Comment

Ik at vroeger regelmatig een uitgesmeerde avocado met een stukje paprika of uitje op brood, kan je ook mooi doen om die vlokken mee te vervangen...

Comment

Originally posted by Onyx88 View Post
              Ik at vroeger regelmatig een uitgesmeerde avocado met een stukje paprika of uitje op brood, kan je ook mooi doen om die vlokken mee te vervangen...
              Avocado en (gerookte) kip gaan ook erg goed samen op brood. Beetje peper en zout erbij, lekker.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Was MCT olie een poos geleden niet een hele rage onder bodybuilders? Ik meende eens te lezen dat het zelfs aan shakes werd toegevoegd...
                Jep, deed ik zelf ook. Easy calories.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Jep, deed ik zelf ook. Easy calories.
                  Je deed het ook? En waarom nu niet meer dan?

Comment

Ik heb kokos rasp hier, gebruik ik regelmatig! Is een ongeraffineerde, dus puur kokosrasp..

Wel vet maar gezond..
                    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X