Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Sorry, ik merk aan je toon dat je me gaat vertellen wat dieper te zoeken dan simpele vragen te stellen
Ik ben wat enthousiast omdat ik eindelijk veel meer progressie zien dan 3 jaar trainen in de sportschool in combinatie met enorm slechte voeding en daarvan zelfs te weinig voeding
Ik wil megan fox als mn vriendin, dus kom op jongens, help me ;-)
Join de club!
en welkom
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
schema is al redelijk kijk ff naar de kev van de producten dan word hij een stuk beter:P
wat bedoel je hiermee? de kev?
Definieren van spieren, is dat meer spieropbouw? of is dat juist meer afvallen zodat spieren duidelijker zichtbaar worden?
Of een combinate van een tijd afvallen, en spieropbouw?
dus van ehm, zoals jullie dat noemen 'bulken' en periodes van ehm cutten (??)
bulken houdt dus in, in plaats van die ratio van 2200-2400 waar ik nu in zit, richting de 3000 werken?
7 uur:
Omega 3, multi-vitamine en Vitamine B
3 boterhammen volkoren met of tomaat, kipfilet of ei (3 stuks, ik gooi er 1 eigeel uit)
melk
bakje yoghurt
10 uur:
Magere kwark 500g en een stuk fruit
1 uur:
boterhammen met een van de 3 (tomaten, kipfilet, ei, trouwens ook achterham)
Ik neem hierbij vaak ook wat vis, ben een vis liefhebber
3 uur:
Stuk fruit en magere kwark 500g
melk
avondeten bestaat uit:
aardappelen of rijst, 2 stuks aardappelen, vlees (schnitzel, ribkarbonade, varkenshaas), en natuurlijk groente, het liefst zoveel mogelijk
9 uur savonds:
Magere kwark/yoghurt
en wat noten haha
busted
is trouwens handiger als je je schema in een spreadsheet giet, zo kan je per product de kev noteren, en totalen maken. hier op't forum circuleren ook wel excel sheets waar je uit een lijst van producten kan kiezen en zo je schema kan samenstellen.
Getting stronger to fend off potential zombie attacks.
Dat is handig zodat je precies weet hoeveel je eet. En iets veranderen kun je ook meteen in een oogopslag zien wat er veranderd zonder eerst alles opnieuw te moeten bereknene.
Echt tof, jullie zijn erg behulpzaam.
Meer eiwitten toevoegen aan mij voeding en de koolydhraten verminderen was iets waar ik zelf misschien pas over een aantal maanden achter gekomen was.
het blijft fascinerend hoe iets zoveel diepgang kan hebben, je gaat naar de sportschool, doet wat, eet gewoon wat je altijd hebt gegeten en opeens heb je allemaal informatie ter beschrikking en merk je "how deep the rabbithole actually is"
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment