Hoe lang cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe lang cutten

Hey mensen,

Ik ben de laatste weken bezig geweest met mijn voeding. Mijn doel was om wat vet te gaan verliezen. Nu heb ik in overleg met een vriend eerst 3 weken gebulkt en ga vanaf maandag cutten.

Ik heb 3 weken 3764 Kcal gegeten met een verdeling van 55% Koolhydraten (516.6 Gram) 30% Eiwit (281.8 Gram) en 15% vet (62.6) Gram.

IK weet dat het bulken erg kort was maar het was om te kijken hoe mijn lichaam erop zou reageren.

Ik ga vanaf maandag Cutten. Ik ga per dag 2613 Kcal eten met een verdeling van 45% Koolhydraten (294 Gram) 30% Eiwit (196 Gram) en 25% Vet (72,6 Gram).

Nu is mijn vraag hoe lang kan ik het beste gaan cutten. Kan ik mezelf het beste een tijd vastestellen bijv 6-8 weken.

Mvg,

Randy

3 weken bulke zet ook geen zoden aan de dijk.
    Gebruikelijke cyclus is bulken na de zomer totaan februari, en daarna weer cutten.
    Tenzij je flink te mager/te dik bent.
    Tijden stellen met cutten valt vaak tegen, ga gewoon 400 kcal onder onderhoud zitten en blijf verder krachttraining doen.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

en dan 1 week in de 2 maanden weer even op onderhoud/net boven onderhoud eten om metabolisme weer aan te wakkeren. Net zoals iedere week 1x dat te doen.

En qua voedingverdeling. Kap met het gebruik van percentages. Je eet te veel koolhydraten en te weinig vetten op die manier. 30% van je kcal aan vet, dan 2.2 - 3gr eiwit per 1kg lichaamsgewicht en wat je dan aan kcal overhoud is voor de koolhydraten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X