bulk schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bulk schema

ik wil graag dat er wat mensen na mijn bulk schema kijken is mijn eerste x dat ik ga bulken dus hoop dat het een beetje goed is ik heb mijn voeding uitgerekekend maar dat heb ik pas een x bij de sportschol gedaan toen kwam ik op 2505 dat heb ik ook 3weken lang gegeten toen bne ik precies op gewicht gebleven nu reken ik het zelf nog een x uit en kwam ik op
    3689kcal lijkt me beetje veel ofniet?? denk dat die 2505 wel klopt dan ofniet als ik 3weken lang het zelfde ben gebleven!

hier mijn nieuwe schema

stats: 183
    gewicht:75
    vet :13%
    doel:massa!

maaltijd 1:06:00

100gram musli
    200ml yoghurt
    1banaan

maaltijd 2 07:00 (net voor we op werk beginen doen we altijd bakkie koffie)

2broodje kipfilet!

maaltijd 3: 09:15

4broodjes kipfilet
    2broodjes met gebakken ei

maaltijd 4:12:30
    3broodjes kipfilet
    2broodje gebakken ei
    3schijven ananas

maaltijd 5:14:30

banaan en een appel

maaltijd 6:16:30 eet nog thuis

maar is altijd aardappels met groente en stukje kip,rund,vis

trainen van 17:15 tot 18:15

50gram mega grow

maaltijd 7:net voor slapen gaan (22:00)

450gram magere kwark!

totaal op kcal 3,367 eiwten 257,5 koolydraten 391,5 vetten 88,4

is dit een goed schema reactie welkom

Yoghurt? Broodjes? Musli?

Niet echt fatsoenlijk voer hoor.
    Zou toch nog maar eens rond gaan lezen.
    Probeer meergranen brood, brinta en laat die suikers achterwege
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

brinta ben ik niet echt gek op dus vandaar dat ik voot muslie kies!
      en brood heb ik bruin volkorenbrood

Comment

verdere reactie's????

Comment

Originally posted by hendrie View Post
          verdere reactie's????
          Beetje geduld mag wel hoor.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by hendrie View Post
            brinta ben ik niet echt gek op dus vandaar dat ik voot muslie kies!
            en brood heb ik bruin volkorenbrood
            Ik ben ook niet echt gek op allemaal dingen. Bijvoorbeeld kwark, maar eet het toch.

Lus je wel havermout? Das een goed alternatief voor Brinta smorgens.
            en je hebt volkoren brood maar je eet broodjes? dat snap ik niet helemaal.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik begrijp echt niet hoe jij aan 3300+ kcal en 88 gr vet komt. Kan zijn dat ik weer scheef zit te wezen, gebeurt wel meer.
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                Beetje geduld mag wel hoor.

sorry

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                  Ik ben ook niet echt gek op allemaal dingen. Bijvoorbeeld kwark, maar eet het toch.

Lus je wel havermout? Das een goed alternatief voor Brinta smorgens.
                  en je hebt volkoren brood maar je eet broodjes? dat snap ik niet helemaal.
                  sorry verkeerd getypt dan moeten dan volkeren brood zijn!

Comment

Alleen brood met kip of gebakken ei? Mag wel wat variatie in. Meer zuivel zoals sch00m zegt kwark, probeer wat noten , pinda's of amandelen.
                    Waar haal je je vetten uit? alleen uit de eieren en je avond eten.. na je training neem je iets van 50gr "grow nog iets" ? Daar zou ik toch echt iets bij gaan nemen.
                    Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
                    25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
                    "Where others see trouble.. I see opportunities"

Comment

Originally posted by davide View Post
                      Alleen brood met kip of gebakken ei? Mag wel wat variatie in. Meer zuivel zoals sch00m zegt kwark, probeer wat noten , pinda's of amandelen.
                      Waar haal je je vetten uit? alleen uit de eieren en je avond eten.. na je training neem je iets van 50gr "grow nog iets" ? Daar zou ik toch echt iets bij gaan nemen.
                      ongezoute pinda's ergen tussen goeie?? hoeveel waar??
                      en wat zou ik nog meer na me training moeten nemen??

Comment

Hoeveel, dat moet je zelf berekenen. Veel bodynetters eten 's avonds noten bij hun kwark, dit vertraagt de opname van de eiwitten.

Nog andere suggesties zijn 's morgens een whey-shake bij je ontbijt om je lichaam sneller in anabole staat te brengen. Die megagrow (weightgainer neem ik aan) mss beter voor je training en na je training whey/dextrose of volle chocomelk.

Probeer anders eens opnieuw een voedingsschema te maken en vermeld bij alle producten de voedingswaarden.
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

ik neem net een grote maaltijd voor mijn trainen dus denk niet dat ik dar nog wat aan toe moet voegen maar hoeveel chocemelk zal ik dan nemen?? en paar handjes ongezoute pinda's kan ik wel nemen ja net voor het slapen gaan

Comment

kan ook na die mega grow dextrose snoepjes nemen

Comment

of geen mega grow en gewoon een whey shake bestellen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X