voedingsschema
Collapse
X
-
Originally posted by Posseltje View Postnoten door je kwark? dan moet je die bende ook nog kouwen.. gewoon pondje kwark weglepelen voor het slapen
brinta kan je eventueel ok 100 gram met 500ml melk mengen en meteen wegdrinekn voordat het drap word
Comment
-
CITAAT : niet naar die "fitness maniak" luisteren. Gewoon wat meer magere kwark met eventueel wat noten er bij.
__________________________________________________ ______________________________________
Halfvolle kwark heeft wat meer smaak, qua voedingswaarden verschilt het niet zoveel van magere.
Comment
-
Goedeavond, tijdje geleden dat ik op dit forum geweest ben, heb een nieuw account aangemaakt omdat ik niet meer weet wat mijn oude was ( en welk e-mail ik gebruikte )
Even een vraagje, wil voor de winter een voedingsschema gebruiken om te bulken, en voordat ik begin met het maken ervan wil ik even checken of ik de juiste ''totaal hoeveelheden'' gebruik:
Gewicht: 70 KG ( i know, niet zoveel )
vetpercentage 10%
behoefte 3400 Kcal ( 2900 + 500 )
Fitness nu zo'n 2 jaar, ben een gevorderde beginner.
Koolhydraten 2040 Kcal
Eiwitten 680 Kcal
Vetten 680 Kcal
Ben dus uitgegaan van de 60-20-20%
Zijn dit de juiste hoeveelheden ongeveer of kan ik beter nog iets veranderen?
Comment
-
Originally posted by Zlatan88 View PostGoedeavond, tijdje geleden dat ik op dit forum geweest ben, heb een nieuw account aangemaakt omdat ik niet meer weet wat mijn oude was ( en welk e-mail ik gebruikte )"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostWie ben jij? TS? Zo ja, dan is het echt geen tijdje geleden dat je op dit forum bent geweest. Zo nee, hijack dan niet andermans topic.
Ik wil best voor elke vraag die ik heb een nieuw topic starten, maar ik dacht zelf dat dit makkelijker en ''schoner'' was.
Comment
-
Originally posted by Zlatan88 View PostNee ben geen TS, weet niet meer wat mijn oude naam was, is zo'n tijd terug, had ook maar 20 posts ofzo.
Ik wil best voor elke vraag die ik heb een nieuw topic starten, maar ik dacht zelf dat dit makkelijker en ''schoner'' was."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Zlatan88 View PostNee ben geen TS, weet niet meer wat mijn oude naam was, is zo'n tijd terug, had ook maar 20 posts ofzo.
Ik wil best voor elke vraag die ik heb een nieuw topic starten, maar ik dacht zelf dat dit makkelijker en ''schoner'' was.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by gameface View PostMee eens. Ik vind het ook niet echt lekker als ik nootjes door me kwark doe.. Het is al nasty xD
dus tussen de tijd dat je de kwark naar binnen werkt en door slikt, voor op je tong houden.
edit: net ff opgezocht, maar zuur-papillen zitten idd achter op je tongAttached Files
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment