mijn aller eerste cutschema (goed?)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hangt er van af. Als je echt strak op dieet staat, kan het zeker zijn nut hebben. Zelf ga ik erg strak, en dan kun je maar beter wel junken. Aan de andere kant, als je dieet op 200kcal onder je behoefte zou ik het echter zeker niet aanraden.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zit nu250kcal onder onderhoud de rest doe ik met cardio!

Oke de zondag is namelijk me sas dag dan neem ik dan een x2andere lekker maaltijden

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Hangt er van af. Als je echt strak op dieet staat, kan het zeker zijn nut hebben. Zelf ga ik erg strak, en dan kun je maar beter wel junken. Aan de andere kant, als je dieet op 200kcal onder je behoefte zou ik het echter zeker niet aanraden.
        Ok dus voor mij is dus niet aan te raden?of zeg je nou2/3 maaltijden geen kwaadt

Comment

Probeer het eens zonder een tijdje als het niet lujt zoals mij hou je het bij 1 maaltijd per week en niet meer. Dit geeft mij iig genoeg voldoening. Maar daar voor lever ik dan wel wer voor de rest van de dag carbs in

Comment

Junk pas zodra je vooruitgang stokt of je dieet je echt tegen begint te staan.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ok ga het proberen!

Maar hoe doen jullie dit als je dan zondags bij je vriendin bent en daar gaat eten?

Comment

Dan neem ik mijn eigen eten mee. En de avond maaltijd beschouw ik als junk maaltijd van die week.

Comment

Originally posted by hendrie View Post
                  Ok ga het proberen!

Maar hoe doen jullie dit als je dan zondags bij je vriendin bent en daar gaat eten?
                  Ik neem dan altijd mijn eigen eten mee. Hoe raar het ook lijkt.

Comment

Je had laatst toch al een schema gemaakt? Stinkt die ofzo?
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Wou toch nog beter schema deze bevald top en hou ik makkelijk vol nu ga vandaag me2de week in

Bedankt voor alle reactie!!!

Comment

Waarom noem je het topic dan: mijn allereerste cutschema...
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

moest hem4x veranderen dus vandaar

Comment

Ik hou het nu op1junk maaltijd in de week en vervang op die dag de4gekookte eieren voor2gebakken eitjes en 60gram kipfilet is dat oke??

Comment

ik ben nu 3en halve week met dit schema bezig ik ben begonnne met 80.2 en ben nu 77,8is dit goed of teveel afgevallen???

Comment

iemand tips?? of zo door knalluh??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X