mijn aller eerste cutschema (goed?)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat zijn de voedingswaarden van een halve komkomer??? en denk dat ik eerst alleen een komkomer in plaats van een broodje doe in de middag en dat ik in de ochtend bij mijn ontbijt een appel er in gooi

Comment

Zoek het op...
      Voedingswaarden overzicht, de voedingswaarde van producten
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

en mijn advies was nog wel via prive om niks te veranderen omdat wat je deed gewoon werkte voor je.

Comment

ja tanks doe ik ook nu! hou gewoon me schematje aan!!!

Comment

begin nu iets minder af te vallen in het begin was het een kilo in de week nu na 6weken maar nu was het an de week maar 5ons en vorige week 8ons dus word wel minder is het nu verstandig een junkdag te nemen? of 1maaltijd? of gewoon door gaan ofzo?? ben al wel mooi wat strakker geworden maar me sixpack zit nog wel verstopt!

Comment

iemand idee??begin ook behoorlijk wat minder engerie overal voor te krijgen iemand tips hoe jullie dat dan deden??

Comment

Refeed dag(en) inlassen zou ik zeggen.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

1dag in de week?

Comment

Aanvoelen wat voor jou t beste werkt. Je zou ook een weekje op onderhoud kunnen doen.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• en heeft iemand nog wat wat ik kan doen tegen die sufheid en dat ik nergens geen puf voor heb

Comment

• Fatburner.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• ben ik net mee begonne gisteren

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                            Fatburner.
                            kan ik toch wat fruit pakken dat mis ik best erg??ik zit zelf beetje te denken om die 2brood van tussen de middag we te doen en dan in de ochtend een appel bij het ontbijt en dan tussen de middag die 4ei eiwitten en dan 2tomaten en een halve komkomer ofzo? is dit wat?? toch iets anders proberen ofzo misschien helpt dit de sufheid en moe heid ofzo? of zit ik dan helemaal verkeerd

Comment

• Betwijfel of die appel je door die moeheid gaat slepen (betwijfel dat ten zeerste), maar zolang je die kcal ergens anders weghaalt, doe je ding.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                                Betwijfel of die appel je door die moeheid gaat slepen (betwijfel dat ten zeerste), maar zolang je die kcal ergens anders weghaalt, doe je ding.
                                en die tomaten en komkomer ook?heb jij misschien andere sugesties nog?ben zo nm ervaren nog met cut maar wil graag wat berijken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X