1,8gr eiwit per kg lichaamsgewicht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ashley View Post
    Hij heeft wel 2 zware hartoperaties gehad door de shizle die hij heeft gebruikt.
    Originally posted by The Phoenix View Post
    en volgens mij ook 2 x een nieuwe lever
    Dat komt natuurlijk doordat hij 3gr eiwitten at.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Pff volgens mij krijg je ook kanker van al die straling die door de lucht heen gaat door al die communicatiesattelieten! Iedereen heeft tegenwoordig mobieltjes op zak en zit uren voor de PC. Lijkt mij kankerverwekkender dan je eiwitten op te voeren
      Is bewezen van niet. Epidemiologisch onderzoekje tussen de jarig tachtig en 2000, werd bekeken de trend in hersentumoren. Geen stijging die correleerde met gebruik van mobieltjes.

Dus voor hersentumoren kunnen we die invloed in ieder geval verwaarlozen c.q. afschrijven.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zal er ook niet nog iets liggen hier? Kerncentrale Tsjernobil 26april 1986 kan best eens zijn..

Comment

Originally posted by sch00m View Post
          Dat komt natuurlijk doordat hij 3gr eiwitten at.
          sarcastisch bedoeld toch?

Comment

Originally posted by Ashley View Post
            Heb je daar een bron van?

Zijn mensen die in asbest fabrieken hebben gewerkt en nooit kanker hebben gekregen.

Was eerder een voorbeeld. Je snapt wat ik bedoel, van het een heb je meer kans op een aandoening dan van het ander.

Comment

Zijn ook mensen die roken en die 100 jaar worden.

Zijn ook mensen die jaren non-stop aan de dbol zaten en op hun ouwe leeftijd nog gouverneur worden met intussen geen een origineel onderdeel er nog in.

Ja klopt. Maar er zijn veel meer mensen die vroeger en pijnlijker sterven aan gevolgen van roken. En er zijn meer mensen die vroeg dood gaan aan een hartaanval van a.s... laten we het erop houden dat je er niet beter van word
              Maar tis de keuze die je maakt he.

En als het toevallig "wetenschappelijk" beter is om bijvoorbeeld 2gr eiwit dan 3gr eiwit per kg lichaamsgewicht te eten omdat die overige 1gr toch geen fuck nut heeft (dus niet omdat het een klein beetje slechter is)... dan eet ik er liever 2gr Daarom vraag ik ook of er iemand is die er wat vanaf weet. Anders eet ik uiteraard gewoon vol gas door en kijk ik er niet naar
              Last edited by Maasproductions; 15-12-2009, 13:50.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                sarcastisch bedoeld toch?
                Natuurlijk, was niet echt een goed voorbeeld van schwarzenegger. Tuurlijk is roken en A.S ongezonder. Maar of dat eiwit nou echt zo schadelijk is. Denk t niet, maak me er niet druk om blijf voor nu gewoon lekker hetzelfde doen als ik altijd deed. Pas als de doctor zegt dat de tumor komt door eiwit zal ik het geloven.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Zelfs nierstichting stelt geen grens aan eiwitconsumptie. Twijfel dus ernstig aan de potentiële schadelijkheid van extra eiwit.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Natuurlijk, was niet echt een goed voorbeeld van schwarzenegger. Tuurlijk is roken en A.S ongezonder. Maar of dat eiwit nou echt zo schadelijk is. Denk t niet, maak me er niet druk om blijf voor nu gewoon lekker hetzelfde doen als ik altijd deed. Pas als de doctor zegt dat de tumor komt door eiwit zal ik het geloven.

Haha nee ik was gewoon nieuwsgierig, als die gram eiwit extra dan wetenschappelijk niet echt goed zou zijn dan boeit me dat weinig, als je er wel extra van groeit snapje... maar als die gram gewoon nutteloos zou zijn en je alleen maar kans op weet ik veel wat verhoogt is het dus alleen maar negatief
                    Die paar grammen eiwit met verhoging op kanker ofzo is vergeleken met veel shit die jij en ik dagelijks inademen waarschijnlijk niks.

Maar aangezien dat zo op die website stond denk post het ff en kijken hoe er op gereageerd word

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Zelfs nierstichting stelt geen grens aan eiwitconsumptie. Twijfel dus ernstig aan de potentiële schadelijkheid van extra eiwit.
                      Ik heb ook nog geen artikels hierover gelezen dat het schadelijke gevolgen zou hebben. Heb inderdaad ook wel al meerdere keren gelezen dat het geen invloed zou hebben op de werking van de nieren. Wat de lever betreft: ik laat meerdere keren per jaar mijn bloed controleren, waaronder de leverwerking. Tot vandaag blijven de resultaten steeds stabiel in de tijd.Te veel eiwit dat opgenomen word is een voedingsbron. Een voedingsbron die niet verbruikt word leid tot vorming van vet.

Comment

Onderscheid maken tussen welke voedingsbron tot het aanzetten van vet leidt is onmogelijk, en als het wel mogelijk was, irrelevant. Alleen in geval van calorisch overschot is het aanzetten van vet namelijk mogelijk, dus het enige relevante is dan ook het aantal calorieën ten opzichte van je verbruik.

sigpic

Comment

Onderscheid maken tussen welke voedingsbron tot het aanzetten van vet leidt is onmogelijk, en als het wel mogelijk was, irrelevant. Alleen in geval van calorisch overschot is het aanzetten van vet namelijk mogelijk, dus het enige relevante is dan ook het aantal calorieën ten opzichte van je verbruik.
                          Ik heb ooit in een andere thread gelezen iets van Falstyr dat "ondervoeding" ook tot vet kan leiden... Nou weet ik niet meer of hij dat bedoelde met ondervoeding qua kcal's of ondervoeding qua bepaalde voedingsstoffen...
                          Weet ff niet meer 100% zeker hoor maar dit stond me nog vaag bij.

Comment

Ondervoeding leidt niet tot vet. Ondervoeding leidt tot een trager metabolisme, waardoor een calorisch overschot ontstaat op de langere termijn, en je inderdaad aan zult komen.

sigpic

Comment

Ondervoeding leidt niet tot vet. Ondervoeding leidt tot een trager metabolisme, waardoor een calorisch overschot ontstaat op de langere termijn, en je inderdaad aan zult komen.

Hmm, een indirecte oorzaak dus

Comment

Juistem.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X