1,8gr eiwit per kg lichaamsgewicht
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostPff volgens mij krijg je ook kanker van al die straling die door de lucht heen gaat door al die communicatiesattelieten! Iedereen heeft tegenwoordig mobieltjes op zak en zit uren voor de PC. Lijkt mij kankerverwekkender dan je eiwitten op te voeren
Dus voor hersentumoren kunnen we die invloed in ieder geval verwaarlozen c.q. afschrijven."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostZijn ook mensen die roken en die 100 jaar worden.
Zijn ook mensen die jaren non-stop aan de dbol zaten en op hun ouwe leeftijd nog gouverneur worden met intussen geen een origineel onderdeel er nog in.
Ja klopt. Maar er zijn veel meer mensen die vroeger en pijnlijker sterven aan gevolgen van roken. En er zijn meer mensen die vroeg dood gaan aan een hartaanval van a.s... laten we het erop houden dat je er niet beter van word
Maar tis de keuze die je maakt he.
En als het toevallig "wetenschappelijk" beter is om bijvoorbeeld 2gr eiwit dan 3gr eiwit per kg lichaamsgewicht te eten omdat die overige 1gr toch geen fuck nut heeft (dus niet omdat het een klein beetje slechter is)... dan eet ik er liever 2gr Daarom vraag ik ook of er iemand is die er wat vanaf weet. Anders eet ik uiteraard gewoon vol gas door en kijk ik er niet naarLast edited by Maasproductions; 15-12-2009, 13:50.
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View Postsarcastisch bedoeld toch?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Zelfs nierstichting stelt geen grens aan eiwitconsumptie. Twijfel dus ernstig aan de potentiële schadelijkheid van extra eiwit."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostNatuurlijk, was niet echt een goed voorbeeld van schwarzenegger. Tuurlijk is roken en A.S ongezonder. Maar of dat eiwit nou echt zo schadelijk is. Denk t niet, maak me er niet druk om blijf voor nu gewoon lekker hetzelfde doen als ik altijd deed. Pas als de doctor zegt dat de tumor komt door eiwit zal ik het geloven.
Haha nee ik was gewoon nieuwsgierig, als die gram eiwit extra dan wetenschappelijk niet echt goed zou zijn dan boeit me dat weinig, als je er wel extra van groeit snapje... maar als die gram gewoon nutteloos zou zijn en je alleen maar kans op weet ik veel wat verhoogt is het dus alleen maar negatief
Die paar grammen eiwit met verhoging op kanker ofzo is vergeleken met veel shit die jij en ik dagelijks inademen waarschijnlijk niks.
Maar aangezien dat zo op die website stond denk post het ff en kijken hoe er op gereageerd word
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostZelfs nierstichting stelt geen grens aan eiwitconsumptie. Twijfel dus ernstig aan de potentiële schadelijkheid van extra eiwit.
Comment
-
Onderscheid maken tussen welke voedingsbron tot het aanzetten van vet leidt is onmogelijk, en als het wel mogelijk was, irrelevant. Alleen in geval van calorisch overschot is het aanzetten van vet namelijk mogelijk, dus het enige relevante is dan ook het aantal calorieën ten opzichte van je verbruik."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostOnderscheid maken tussen welke voedingsbron tot het aanzetten van vet leidt is onmogelijk, en als het wel mogelijk was, irrelevant. Alleen in geval van calorisch overschot is het aanzetten van vet namelijk mogelijk, dus het enige relevante is dan ook het aantal calorieën ten opzichte van je verbruik.
Weet ff niet meer 100% zeker hoor maar dit stond me nog vaag bij.
Comment
-
Ondervoeding leidt niet tot vet. Ondervoeding leidt tot een trager metabolisme, waardoor een calorisch overschot ontstaat op de langere termijn, en je inderdaad aan zult komen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
42 minutes ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment