Bulkschema meningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulkschema meningen

* ik zit nog op school, dus kan soms gewoon niet meer eten of bepaalde dingen niet eten.

06.45u
    Complex Carb Gainer 50g + 40g Whey
    300 Ml melk
    2 eieren
    3 boterhammen met beleg

09.50u
    1 liter water
    50g pistache noten
    2 boterhammen met beleg

11.50u
    4 boterhammen met beleg
    Banaan

14.00u
    3 boterhammen met beleg
    1 liter water

15.30u
    50g pistache noten
    250 Ml chocomel

18.00u
    Avondeten (meestal groente,vlees,en aardappelen)

19.30u
    40 g Whey Isolate (30 min. voor training)

20.00u
    Training

21.30u
    40g Whey Isolate (na training)
    100 g rijst (na training, bij thuiskomst)

22.30u
    500 g magere kwark

Totaal 4300 kcal
    Eiwitten: 350
    Koolhydraten: 425
    Vetten: 165
    Verhouding: 37,5 / 45,5 / 18

Basaal energieverbruik: 1690 Kcal
    Lengte: 174 cm
    leeftijd: 16
    Gewicht: 63 kg

Tips s.v.p.

Aller eerst ben ik hartstikke fan van als mensen de KEVs aangeven, anders krijg ik niet echt een goed overzicht van wat je binnen krijgt.

Voorstellen is hier ook gewenst (vind het zelf niet zo erg als men dat niet doet)

Ik begrijp niet waarom je zo hoog in de kcal zit.

pistache noten gaat meestal gepaard met zout, weg die troep, andere noten nemen.

Ach ik ga niet eens verder, dit is rondom waardeloos. Wat moet ik met een vaag iets als beleg? je hebt je duidelijk nog niet genoeg in de materie verdiept, zoekt eens een paar andere schemas op en kijk wat je fout doet.

Comment

Originally posted by Nillos View Post
      * ik zit nog op school, dus kan soms gewoon niet meer eten of bepaalde dingen niet eten.
      Waarom zou jij niet meer kunnen eten, en zou ik zelfs complete makreel mee naar het werk kunnen nemen? Bij veel dingen (rijst, groentes, kwark, ect) is het maar net hoe je het verpakt.
      Kan en mag je vrijwillig en zonder begeleiding naar de supermarkt? Dan kan je de rest ook.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        Waarom zou jij niet meer kunnen eten, en zou ik zelfs complete makreel mee naar het werk kunnen nemen? Bij veel dingen (rijst, groentes, kwark, ect) is het maar net hoe je het verpakt.
        Kan en mag je vrijwillig en zonder begeleiding naar de supermarkt? Dan kan je de rest ook.
        Hahaha hij eet al 4300Kcal met zn 63kg dus hij zal bedoelen, niet nog meer eten..Dat geloof ik best hihihi...
        Makreel in zn tas met boeken gaat nogal stinken, stel je voor dat hij onderweg honger krijgt. Plakhandjes, en vieze boekies bah..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          Hahaha hij eet al 4300Kcal met zn 63kg dus hij zal bedoelen, niet nog meer eten..Dat geloof ik best hihihi...
          Makreel in zn tas met boeken gaat nogal stinken, stel je voor dat hij onderweg honger krijgt. Plakhandjes, en vieze boekies bah..
          'Of bepaalde dingen niet eten' terwijl hij bijna alleen brood eet, klinkt niet alsof hij op zijn max doelt :P

Pffff, niet zo miepen. Van tevoren 'slachten' en het verpakt/in een bakje meenemen kan hij vast prima

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
            Aller eerst ben ik hartstikke fan van als mensen de KEVs aangeven, anders krijg ik niet echt een goed overzicht van wat je binnen krijgt.

Voorstellen is hier ook gewenst (vind het zelf niet zo erg als men dat niet doet)

Ik begrijp niet waarom je zo hoog in de kcal zit.

pistache noten gaat meestal gepaard met zout, weg die troep, andere noten nemen.

Ach ik ga niet eens verder, dit is rondom waardeloos. Wat moet ik met een vaag iets als beleg? je hebt je duidelijk nog niet genoeg in de materie verdiept, zoekt eens een paar andere schemas op en kijk wat je fout doet.
            - Ik heb 3x per week kickboksen, en heb daarnaast nog mijn fitnisse. dus ik verbrand veel caloriën
            - pistache noten had ik gepakt omdat ze betere verhoudingen leken te hebben, maar ik zal me dan maar weer storten op cashwenoten ofzo?
            - Ik zeg beleg, omdat het niet elke keer hetzelfde is, algemeen gezien bestaat het beleg meestal uit kipfilet, maar soms ook droogworst
            - Had e/k/v niet bij elk product vermeld omdat ik dacht dat je met totale verhouding en totale aantal gram e/k/v ook wel eruit zou komen, maar dat moet ik dus de volgende keer doen wel doen.

Comment

[B][I]k

Totaal 4300 kcal
              Eiwitten: 350
              Koolhydraten: 425
              Vetten: 165
              Verhouding: 37,5 / 45,5 / 18

Ik weet niet hoe je aan je totale kcal komt maar ik kom uit op kcal 4585.
              Heb je dit ongeveer gedaan? Zelfde met de rest van je schema is dat ook ongeveer?
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

'Of bepaalde dingen niet eten' terwijl hij bijna alleen brood eet, klinkt niet alsof hij op zijn max doelt :P

Pffff, niet zo miepen. Van tevoren 'slachten' en het verpakt/in een bakje meenemen kan hij vast prima
                Ja daar heb je weer gelijk in dan, dus ik zou volgens jou gewoon alles moeten klaarmaken, in een broodtrommel stoppen en opvreten in de katine? (niet verkeerd bedoeld)

(* makreel tikt ook weer aan in je portomonee, en dan geef ik al best veel uit)

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                  Ik weet niet hoe je aan je totale kcal komt maar ik kom uit op kcal 4585.
                  Heb je dit ongeveer gedaan? Zelfde met de rest van je schema is dat ook ongeveer?
                  Ik heb der nog dingen aan veranderd. en ik weet niet of ik die er allemaal heb bijgeteld, ik zal zo nog een keer tellen, maar ga der maar van uit dat dit 95% klopt.

Comment

Ja daar heb je weer gelijk in dan, dus ik zou volgens jou gewoon alles moeten klaarmaken, in een broodtrommel stoppen en opvreten in de katine? (niet verkeerd bedoeld)

(* makreel tikt ook weer aan in je portomonee, en dan geef ik al best veel uit)
                    Ik zou niet weten waarom niet

Comment

Ik zou niet weten waarom niet
                      Die is leuk he --> haha

Enige wat mij tegen houd is het geld..
                      Moet al kwark + noten + whey + carb betalen dat ligt al rond de 100 euro per maand voor iemand van 16. Ik ben niet van plan om ál men geld aan voeding uit te geven.

Comment

Die is leuk he --> haha

Enige wat mij tegen houd is het geld..
                        Moet al kwark + noten + whey + carb betalen dat ligt al rond de 100 euro per maand voor iemand van 16. Ik ben niet van plan om ál men geld aan voeding uit te geven.
                        dan wil je het niet graag en er zijn ook goedkopere producten

Comment

je kunt een hoop gewoon mee nemen naar school net als ik doe.
                          gekookte eieren kun je in je pauzes een paar naar binnen duwen.
                          een bak kwark, je moet alleen maar een extra lepel mee nemen
                          die lepel kun je ook weer gebruiken om rijst met kip te eten (die je in zo'n lang houdbaar luchtdicht 'Curver' bakje doet)
                          je kunt veel noten freten in de les.
                          je kunt een whey shake met melk en brinta in een flesje doen en gewoon mee naar school nemen. houdbaarheid ervan is echt niet maar een half uur ofzo. smaakt bij mij na het einde van de dag zelfs nog goed!

veel succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X