goede dag,
ik lees en verzamel al een tijdje informatie op dit forum.
en telkens als ik denk het door te hebben lees ik weer iets wat me doet twijfelen. dus.. ik heb besloten me nu maar eens aan te melden om zo nu en dan te kunnen reageren maar dat terzijde...
ik gebruik whey en verder let ik op mijn eten, maar nu zit ik een beetje met de timing.
ik ben om 5 uur klaar met werken, ik zou dan meteen kunnen gaan trainen en daarna naar huis voor het avond eten. en voor het slapen nog een shake nemen.
of wat ik nu doe:
5 uur naar huis eten ( groenten vlees/vis vaak )
dan om 7 uur trainen ongeveer.
als ik thuis kom whey ( ongveer half uur na trainen)
en eventueel voor het slapen nog kwark of zoeits
ik heb eventueel beschikking tot zo'n "snelle kholydraten shake" glycogeen voor tijdens training
alvast bedankt voor een simpel advies
ik lees en verzamel al een tijdje informatie op dit forum.
en telkens als ik denk het door te hebben lees ik weer iets wat me doet twijfelen. dus.. ik heb besloten me nu maar eens aan te melden om zo nu en dan te kunnen reageren maar dat terzijde...
ik gebruik whey en verder let ik op mijn eten, maar nu zit ik een beetje met de timing.
ik ben om 5 uur klaar met werken, ik zou dan meteen kunnen gaan trainen en daarna naar huis voor het avond eten. en voor het slapen nog een shake nemen.
of wat ik nu doe:
5 uur naar huis eten ( groenten vlees/vis vaak )
dan om 7 uur trainen ongeveer.
als ik thuis kom whey ( ongveer half uur na trainen)
en eventueel voor het slapen nog kwark of zoeits
ik heb eventueel beschikking tot zo'n "snelle kholydraten shake" glycogeen voor tijdens training
alvast bedankt voor een simpel advies
Comment