Originally posted by erik89
View Post
Dun, slank en lang
Collapse
X
-
Vergeet niet je lachspieren te trainen.
-
Bedankt!
Ik heb zo'n calculator gebruikt en kom op 2863 kcal, dus hier moet ik 500 bij op tellen, aangezien ik aan wil komen?
In het kort moet ik per dag dus 3363 kcal aan eten en drinken binnen krijgen?
Nu moet ik alleen nog de juiste verhoudingen hebben ofniet?
Maar als ik het goed begrijp, hangt het er dus ook vanaf hoeveel kcal je nodig bent wat je die dag allemaal doet?
Comment
-
Originally posted by erik89 View PostBedankt!
Ik heb zo'n calculator gebruikt en kom op 2863 kcal, dus hier moet ik 500 bij op tellen, aangezien ik aan wil komen?
In het kort moet ik per dag dus 3363 kcal aan eten en drinken binnen krijgen?
Nu moet ik alleen nog de juiste verhoudingen hebben ofniet?
Maar als ik het goed begrijp, hangt het er dus ook vanaf hoeveel kcal je nodig bent wat je die dag allemaal doet?
Je vetten moeten beslaan 30% van de totale Kc waarde ..
Je eiwitten zitten rond 2 gram per kg lichaamsgewicht..
De rest zijn Kh...
Zeker weten dat jij dan aankomt...
Comment
-
Ok bedankt knulletje
Maar zijn die cijfers van jou speciaal gebasseerd voor mensen die aan willen komen?
Aangezien de cijfers in het sticky veel lager zijn?
Als dit de cijfers zijn voor mij, dan kom ik uit op het volgende!
112 gram aan vetten (onverzadigde vetten 1008kcal)
150 gram aan eiwitten (600 kcal)
3363-1608=1755:4 = 438 gram aan koolhydraten
Klopt dit zo?
Als dit zo klopt dan moet ik denk ik eerst weten hoeveel ik nu aan KEV binnenkrijg ofniet?
Dan weet ik pas hoeveel ik moet toevoegen.
Nog even voor de duidelijkheid, ik wil geen dikkertje worden ofzo, maar gewoon wat voller overal.
Graag een reactie, alvast bedankt!
Comment
-
Met 500 boven je dagelijkse behoefte word je echt niet vet hoor, je word totaal zwaarder...
Je kijkt nu niet meer naar wat je eerst binnenkreeg..
Je maakt gewoon n nieuw eetschema.... Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je alles van tafel moet vegen..
Maar je gaat nu anders eten, goed eten...
Je gaat nu kijken wat je moet binnenkrijgen, dat ben je snel gewent hoor..
Denk nu niet dat je steeds met n weegschaal aan de tafel moet gaan zitten..
Alle voeding die je koopt staat al op vermeld wat en hoeveel er in zit.. De spullen die niet vermeld zijn kun je hier weer opzoeken...
Comment
-
Totaal zwaarder is inderdaad de bedoeling. Ik heb nooit een eetschema gehad, ik at gewoon wanneer ik zin had. Nu moet ik dus eten kopen waarmee ik in totaal kom op die 3363 kcal per dag. Hoevaak moet ik dan eten per dag 3x of 6x? Is het hoe vaker hoe beter? Moet wel zeggen dat ik niet altijd de tijd heb om ff een maatlijdje klaar te maken.
Comment
-
6x per dag eten zal gemakkelijker gaan dan 3x
Nu je de behoeften weet kan je de waarden van de producten opzoeke bv via de link die Ashley al poste en aan de hand daarvan een schema opstellen.
Je moet ook zien dat je voldoende drinkt: zelf doe ik gewoon iedere maaltijd 2 glazen water (of melk)Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Hoe vaak je eet hangt een beetje af van je dagindeling. Als je maar driemaal per dag tijd kunt vrijmaken om te eten zal je meer moeten eten per keer dan als je zesmaal per dag gelegenheid hebt om goed te eten.
Knulletje raadt je aan om niet te berekenen wat je nu eet en drinkt. Echter, mijn ervaring is dat door dat wel te doen ik meteen inzicht kreeg in wat ik verkeerd deed. En het bijschaven van m'n eetpatroon was eenvoudiger dan alles in de prullenbak kieperen en van nul af aan opnieuw te beginnen.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostHoe vaak je eet hangt een beetje af van je dagindeling. Als je maar driemaal per dag tijd kunt vrijmaken om te eten zal je meer moeten eten per keer dan als je zesmaal per dag gelegenheid hebt om goed te eten.
Knulletje raadt je aan om niet te berekenen wat je nu eet en drinkt. Echter, mijn ervaring is dat door dat wel te doen ik meteen inzicht kreeg in wat ik verkeerd deed. En het bijschaven van m'n eetpatroon was eenvoudiger dan alles in de prullenbak kieperen en van nul af aan opnieuw te beginnen.
En als je niet zo veel hoeft te eten kun je dat ook wel in 3x wegproppen..
Het gaat om de totale dagbehoefte, niet om wat je eet per keer....
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment