Beste mensen,
Train al een aantal jaar in een sportschool, maar ben nog nooit echt volgens voedingsschema's en trainingsschema's te werk gegaan.
Wil nu toch echt wat gestructureerder gaan trainen en eten. Daarbij lijkt het mij goed om de voeding als eerste aan te pakken.
Hetvolgende is wat ik eet op een dag:
8:00 - 4 volkoren boterhammen met jonge kaas
10:00 - 4 volkoren boterhammen met kaas
12:00 - 4 volkoren boterhammen kipfilet
14:00 - 2 volkoren boterhammen kipfilet
en dan 's middags af en toe tegen een uurtje of 4 nog 2 boterhammen kipfilet
's avonds avondeten verschilt per dag, in ieder geval (bijna) elke dag stuk vlees en groenten.
Voor de rest drink ik voornamelijk water en thee over de dag dus dat moet goed zitten volgens mij!?
Ik ben 1,81 m en weeg +/- 80k met een bf% van 19,3.
Ik zou graag nog wat kilo's erbij willen krijgen en ik denk dat om te beginnen 85 kg haalbaar moet zijn.
Heb de zogenaamde "stickys" al doorgelezen, maar zou graag van jullie wat tips en feedback ontvangen over mijn voeding. Ik weet dat dit veel efficienter kan, en zou graag wat informatie van jullie hierover ontvangen alvorens mijn eerste voedingsschema op te stellen.
Wat extra informatie:
Ik ben geen viseter helaas, hiervoor kun je volgens mij als vervanger omega3 tabletten nemen!? Nog nooit geslikt, dus geen ervaring hiermee.
Noten heb ik een lichte allergie voor, kan ze wel eten maar liever niet!
Alvast bedankt en een goed weekend allen
grtzzzzzz
Train al een aantal jaar in een sportschool, maar ben nog nooit echt volgens voedingsschema's en trainingsschema's te werk gegaan.
Wil nu toch echt wat gestructureerder gaan trainen en eten. Daarbij lijkt het mij goed om de voeding als eerste aan te pakken.
Hetvolgende is wat ik eet op een dag:
8:00 - 4 volkoren boterhammen met jonge kaas
10:00 - 4 volkoren boterhammen met kaas
12:00 - 4 volkoren boterhammen kipfilet
14:00 - 2 volkoren boterhammen kipfilet
en dan 's middags af en toe tegen een uurtje of 4 nog 2 boterhammen kipfilet
's avonds avondeten verschilt per dag, in ieder geval (bijna) elke dag stuk vlees en groenten.
Voor de rest drink ik voornamelijk water en thee over de dag dus dat moet goed zitten volgens mij!?
Ik ben 1,81 m en weeg +/- 80k met een bf% van 19,3.
Ik zou graag nog wat kilo's erbij willen krijgen en ik denk dat om te beginnen 85 kg haalbaar moet zijn.
Heb de zogenaamde "stickys" al doorgelezen, maar zou graag van jullie wat tips en feedback ontvangen over mijn voeding. Ik weet dat dit veel efficienter kan, en zou graag wat informatie van jullie hierover ontvangen alvorens mijn eerste voedingsschema op te stellen.
Wat extra informatie:
Ik ben geen viseter helaas, hiervoor kun je volgens mij als vervanger omega3 tabletten nemen!? Nog nooit geslikt, dus geen ervaring hiermee.
Noten heb ik een lichte allergie voor, kan ze wel eten maar liever niet!
Alvast bedankt en een goed weekend allen
grtzzzzzz
Comment