melk vs whey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Revius View Post
    De beste man heeft een kennis mbt tot de sport waar je U tegen zegt
    Originally posted by Tommyy View Post
    super moderatert dbb?
    Originally posted by Osterich View Post
    Jep...
    So......

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Ever heard of Google bro???
      Nee? Leg uit?

Trouwens goed vb van een kale opmerking. Ga zo door.
      As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
      Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
      Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
        Nee? Leg uit?

Trouwens goed vb van een kale opmerking. Ga zo door.
        Wat wil je nu eigenlijk bro?
        Dat ik eventjes voor 59 redenen voor het niet nemen van suiker ondersteuning ga zoeken?
        Voel eens aan je voorhoofd.
        Ik heb wel wat anders te doen, en als jij dat zo graag wil weten zou ik zeggen ga even googlelen.
        Ik geef gewoon mijn mening en daar ben ik vrij in, en dan maakt het mij geen ruk uit wie je bent, al ben je de koningin.
        Maar je handtekening zegt genoeg hoe jij over anderen denkt.

Comment

OK dan, in jouw woorden, volgens mij lul je uit je nek. Voor verder uitleg zie google.
          As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
          Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
          Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

melk is goed voor je , whey is beter.
            Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
              melk is goed voor je , whey is beter.
              beetje kortzichtig
              Groeten

Comment

Originally posted by 3XL View Post
                OK dan, in jouw woorden, volgens mij lul je uit je nek. Voor verder uitleg zie google.
                Whatever kerel.
                Ik zou zeggen lees het boek Lick The Sugar Habit.

Comment

@ Snuff San

Euh...het gaat hier toch niet over bergen suiker maar over een beetje suikers als postworkout? Ik zie hier geen alcoholisme of suikerziekte uit voortvloeien hoor. Ik neem aan dat jouw tientallen redenen om suikers te vermijden alleen van toepassing zijn op een suikerverslaving.
                  Bovendien is 3XL hier een begrip. Zijn kennis over sport en voeding zijn meer dan behoorlijk te noemen en ik neem aan dat hij Google wel kent.
                  Verder wil ik je niet tegen het hoofd stoten of zo want je doet echt wel je huiswerk.
                  En nog iets...niet iedereen wil hier zo droog als een renpaard worden. Ik persoonlijk hoef niet echt superdroog te staan dus ik let wat minder streng op mijn voeding dan jij. No offence.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Lekkere discussie Snuff...
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Lekkere discussie Snuff...
                      Oke, ik hou al op.
                      Wil niemand op hun pik trappen.
                      Heb respekt voor personen die een hoop know-how bezitten.
                      Dus ook voor 3XL.

Comment

nooit gedacht dat ik zoveel commentaar ging krijgen op dit topic XD
                        blijkbaar is melk dus nog goed maar whey beter, zoals ik al zei
                        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Dan ben je wel heel selectief alleen de informatie aan het lezen die jouw punt steunt.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Veel suiker de hele dag door is wellicht slecht. een kleine hoeveelheid suikers post workout zal zo slecht nog niet zijn.

Whey op zich vergelijken met melk is zowieso stom.
                            want melk heeft een aanzienlijke hoeveelheid suikers/carbs, en whey niet. Ik durf dus te stellen (zonder dat ik hiervoor enig bewijs heb) dat als je OF alleen melk half litertje melk, OF alleen whey shakie neemt, dat de melk beter is.

aangezien de meesten die whey nemen ook dextro nemen is de vergelijking whey+dextro met Melk meer op zijn plaats. Als we dat dan gaan vergelijken weet ik niet wat beter is.

@ snuff, ik moet je gelijk geven. Ookal is het 3xl die iets zegt, mag je zeker iets anders beweren of tegen zijn woorden in gaan. Maar als je dat doet, doe het dan op zoon manier dat je duidelijk onderbouwt waarom jij vindt dat suikers slecht zijn. Je hoeft geen onderzoek of iemand uit een boek ofzo te citeren, gewoon simpelweg waarom jij vindt/denkt dat suiker slecht is.

Als je dit niet kan of wil, kun je je beter uit een discussie houden. want discussieren is het doel van dit topic en dit forum.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                              Veel suiker de hele dag door is wellicht slecht. een kleine hoeveelheid suikers post workout zal zo slecht nog niet zijn.
                              Dat was ook exact wat ik al eerder aangaf. Het gaat ook om de kleine insulinepiek die je NODIG hebt om uit je katabole staat na de training te komen. Suikers zijn dan gewoon nodig. Snuff deed net alsof je dan een overload aan suikers over de hele dag binnen krijgt. En dat is nonsens.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X