melk vs whey
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostEver heard of Google bro???
Trouwens goed vb van een kale opmerking. Ga zo door.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Originally posted by 3XL View PostNee? Leg uit?
Trouwens goed vb van een kale opmerking. Ga zo door.
Dat ik eventjes voor 59 redenen voor het niet nemen van suiker ondersteuning ga zoeken?
Voel eens aan je voorhoofd.
Ik heb wel wat anders te doen, en als jij dat zo graag wil weten zou ik zeggen ga even googlelen.
Ik geef gewoon mijn mening en daar ben ik vrij in, en dan maakt het mij geen ruk uit wie je bent, al ben je de koningin.
Maar je handtekening zegt genoeg hoe jij over anderen denkt.
Comment
-
OK dan, in jouw woorden, volgens mij lul je uit je nek. Voor verder uitleg zie google.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
@ Snuff San
Euh...het gaat hier toch niet over bergen suiker maar over een beetje suikers als postworkout? Ik zie hier geen alcoholisme of suikerziekte uit voortvloeien hoor. Ik neem aan dat jouw tientallen redenen om suikers te vermijden alleen van toepassing zijn op een suikerverslaving.
Bovendien is 3XL hier een begrip. Zijn kennis over sport en voeding zijn meer dan behoorlijk te noemen en ik neem aan dat hij Google wel kent.
Verder wil ik je niet tegen het hoofd stoten of zo want je doet echt wel je huiswerk.
En nog iets...niet iedereen wil hier zo droog als een renpaard worden. Ik persoonlijk hoef niet echt superdroog te staan dus ik let wat minder streng op mijn voeding dan jij. No offence.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Dan ben je wel heel selectief alleen de informatie aan het lezen die jouw punt steunt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Veel suiker de hele dag door is wellicht slecht. een kleine hoeveelheid suikers post workout zal zo slecht nog niet zijn.
Whey op zich vergelijken met melk is zowieso stom.
want melk heeft een aanzienlijke hoeveelheid suikers/carbs, en whey niet. Ik durf dus te stellen (zonder dat ik hiervoor enig bewijs heb) dat als je OF alleen melk half litertje melk, OF alleen whey shakie neemt, dat de melk beter is.
aangezien de meesten die whey nemen ook dextro nemen is de vergelijking whey+dextro met Melk meer op zijn plaats. Als we dat dan gaan vergelijken weet ik niet wat beter is.
@ snuff, ik moet je gelijk geven. Ookal is het 3xl die iets zegt, mag je zeker iets anders beweren of tegen zijn woorden in gaan. Maar als je dat doet, doe het dan op zoon manier dat je duidelijk onderbouwt waarom jij vindt dat suikers slecht zijn. Je hoeft geen onderzoek of iemand uit een boek ofzo te citeren, gewoon simpelweg waarom jij vindt/denkt dat suiker slecht is.
Als je dit niet kan of wil, kun je je beter uit een discussie houden. want discussieren is het doel van dit topic en dit forum.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostVeel suiker de hele dag door is wellicht slecht. een kleine hoeveelheid suikers post workout zal zo slecht nog niet zijn.Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -