Originally posted by STED
View Post
Voedingsschema werkt niet?
Collapse
X
-
Het was ook een vraag aan Gen, of een ander die daarop een antwoord kan geven.
@Sted; volgens mij heb je een aardige suikerverslaving? De crackertjes, optimel kwark (dit is halfvol of vol?), ontbijtkoek, muesli, liga, banaan, vla,.. allemaal bomvol met simpele suikers. En bij de 3e maaltijd eet je zoveel langzamere koolhydraten, dat je de suikerdrang wel kan onderdrukken. Alleen om 21.00 eet je geen snelle suikers. Door constant zoveel suikers te eten, blijf je veel honger houden (want met dit 'schema' zal het me niet verbazen als je alsnog af en toe zin hebt om je helemaal vol te schranzen). Hoe eerder je van die suikerverslaving af bent, hoe beter. Zolang je nog een suikerverslaving hebt, is de kans minimaal dat je een net schema een beetje volhoudt.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostHet was ook een vraag aan Gen, of een ander die daarop een antwoord kan geven."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
@ Patricia
Ketose is als je lichaam zo weinig koolhydraten binnen krijgt dat het zelf brandstof voor de hersenen moet maken in plaats van glucose (die is immers op): ketonen. En dat duurt wel even.
Op IF kun je in ketose raken (als je keto doet, of wellicht een afgeleide ervan), maar van IF an sich (zoals Linda ook al opmerkt) ga je niet in ketose raken.
@ Falstyr
Me dunkt dat je niet merkte dat je stofwisseling harder ging, het verschil is ook maar 25kcal op dagbasis ofzo. Aan de andere kant, er zijn ook studies die laten zien dat minder maaltijden meer vvm-winst lieten zien dan meer maaltijden. Dus dat gaat ook over eiwitefficiëntie. En daar zou je wel wat van gemerkt moeten hebben."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik heb het niet op bodynet geupload omdat ik niet wist dat dat kon
Ik heb nog een vraag trouwens, zoals vanmorgen was ik niet om 9.00 uit bed maar om 11.00 (vakantie) moet ik dan het hele schema doorschuiven of de maaltijd van 9.00 laten zitten en met die van 11.30 beginnen?
Comment
-
Originally posted by STED View PostIk heb het niet op bodynet geupload omdat ik niet wist dat dat kon
Ik heb nog een vraag trouwens, zoals vanmorgen was ik niet om 9.00 uit bed maar om 11.00 (vakantie) moet ik dan het hele schema doorschuiven of de maaltijd van 9.00 laten zitten en met die van 11.30 beginnen?
Begin gewoon met je ontbijt als je wakker wordt. Desnoods kun je later maaltijden samenvoegen en dus zo een eetmoment weer in halen.
Comment
-
Voedingsschema werkt niet, vind je het gek met al die troep.
Lees je maar even in en zorg dat je goede voedingsstoffen binnenkrijgt.
Als je later opstaat gewoon wat je eerst zou eten inhalen zodat je kcal inname hetzelfde blijft.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
misschien dat mijn cutschema een goed voorbeeld voor je kan zijn. (verbeter me SVP als in dit schema fouten zitten)Attached Files
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostVan IF an sich raak je niet in ketose; het schrijft niet voor dat je een x hoeveelheid tijd geen koolhydraten o.i.d. mag eten, sterker nog, het schrijft überhaupt niks voor over welke voeding je wel of niet zou moeten eten. Je kan wel ketose-dieet op basis van IF-protocol doen (heeft leo geloof ik niet al te lang geleden gedaan), maar van het IF-protocol an sich raak je niet in ketose.
Comment
-
Ik heb nu een schema voor train dag en rust dag. Alleen kom ik op beide dagen nog veel calorien te kort. Maar qua vet en koolhydraten zit ik aardig goed. Ik heb wat eten opgezocht op deze site : Koolhydraten, koolhydraat, calorieen, calorie tabel: afvallen en afslanken via een dieet - Healthylives
maar ik kon weinig eten vinden met veel calorien en eiwitten en weinig vet en koolhydraten. Weten jullie misschien een goede oplossing?
mijn schema: MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
op blad 2 staat mijn rustdag schema
Comment
-
Zalm als ontbijt lijkt me ranzig, daarnaast moet je complexe carbs en snelle eiwitten bij het ontbijt.
maaltijd 2 heeft te weinig eiwit.
Maaltijd 3, kaasspread eruit vervangen door kip/rosbief/kalkoen en meer vet erbij
Maaltijd 4 is goed, qua voeding. Maar nogal eentonig.
maaltijd 5 prima.
maaltijd 6, optimel kwark eruit zit veel suiker in, neem magere of franse kwark. heeft ook meer eiwit.
Maaltijd 7 is goed.
maar wel veel zalm nogal eentonig.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
zalm als ontbijt vind ik prima te doen
ok dus de kwark veranderen, hm gaat nog lastig worden want die franse kwark is best zuur, maargoed ik ga het proberen.
en ja veel zalm, ik had eerst s'ochtends en s'avonds tonijn maar dat krijg ik niet weg. Misschien dat ik dat kan mixen met een beetje sla en tomaat? ik krijg niet echt veel fruit en groenten binnen zo dus.
Ik zit ook nog te denken om een pot eiwitten te halen wat je kan dan met water ofzo moet mixen. Bij m'n sportschool verkopen ze 750 gram met smaak voor 27 euro. Maar is die smaakmaker ook niet juist suiker? Ik heb dus ook gevraagd wat smaakloos kost en dat is 1000 gram voor 39.90. Zijn dat een beetje normale prijzen of is dat duur / goedkoop?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -