mijn voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gain is pain, ik vraag me af waar je deze informatie vandaan haalt, ik neem mijn creatine altijd voordat ik mijn Caffeine tab neem

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
      Gain is pain, ik vraag me af waar je deze informatie vandaan haalt, ik neem mijn creatine altijd voordat ik mijn Caffeine tab neem
      Caffeine tab bro....

volgens mij gebruik je geen mono.....en heb je een poedervorm
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Creatine en caffene

Creatine and Caffeine Don't Mix?

Creatine Information

alleen ff gegoogled, nog meer sites nodig?
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Mono is poedervorm

En nee, ik geloof dat niet zo in!

Comment

Ik zie wel wat ik ga doen, maar ik gebruik toch nog geen pre workout

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
              Mono is poedervorm

En nee, ik geloof dat niet zo in!
              Jawel, caffeine is idd slecht voor monohydrate...

Comment

Is dit bewezen dan?

Ik ondervind er geen hinder van hoor

Comment

Hoe is mijn voedingsschema nu?

Maatltijd 1: 50gram brinta+450ml melk+theelepel suiker+eetlepel olijfolie+eetlepel honing+koffieschepje weightgainer-glas ochtend ontbijt van Hero zit veel koolhydraten in

Maaltijd 2: -banaantje-2 broodjes met 3plakjes kipfilet per broodje-3 gebakken eitjes in olijfolie met beetje zout en peper

Maaltijd 3: glas vruchtensap-50gram brinta+450ml melk+theelepel suiker+eetlepel olijfolie+eetlepel honing+koffieschepje whey- 50 gram ongezouten nootjes

Maaltijd 4: koffieschepje whey met water-banaantje 80 gram rijst- 6 plakjes kipfilet 50 gram ongezouten nootjes

Maaltijd 5: wat de pot schaft bijv. 1 bord gevuld met aardappelen goede berg groente en stuk vlees glas water- twee gekookte eideren op trainingsdag

Maaltijd 6: na de training twee glazen extran blikje tonijn in olijfolie-koffieschepje whey+water

Maaltijd 7: banaantje eetlepel olijfolie met 500ml kwark met 8gram eiwitten per 100 gram van petite France (Fromage Blanc battu) is wel vies.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X