Mona Toetjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@dfuse: lactose is ook een suiker.

Zover ik weet is Whey het snelst, daarna eiwitten uit vlees, vis en eieren en daarna komt caseine als langzaamste.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Die suikers had ik idd niet op gelet. Maar ik heb de vetten en eiwitten wel goed bekeken, heb zelfs bijna alle soorten vergeleken met elkaar

maar de vele suiker die er ongetwijfeld veel inzitten zijn wel een reden om het niet te doen. Toch maar weer naar de magere kwark. Heb overigens geen kwark in de super (Emte) gezien met meer dan 9g eiwit.

Comment

Originally posted by Knabbelnoot View Post
        Die suikers had ik idd niet op gelet. Maar ik heb de vetten en eiwitten wel goed bekeken, heb zelfs bijna alle soorten vergeleken met elkaar

maar de vele suiker die er ongetwijfeld veel inzitten zijn wel een reden om het niet te doen. Toch maar weer naar de magere kwark. Heb overigens geen kwark in de super (Emte) gezien met meer dan 9g eiwit.
        Ze zijn er wel boven de 9 bij ons hebben we die in de makro.
        Calisthenics / Street workout

Comment

Aldi heeft er hier een van 10,31g eiwit per 100g kwark. Verder is hier enkel van 7 of 8g eiwit per 100g te vinden.

Comment

Originally posted by tums View Post
            Aldi heeft er hier een van 10,31g eiwit per 100g kwark. Verder is hier enkel van 7 of 8g eiwit per 100g te vinden.
            Dat is die hele droge kwark toch? Als er minder vocht in zit, is het toch logisch dat er meer KEV in past? Water maakt het zwaarder, zonder dat er cal in zit.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Dat is die hele droge kwark toch? Als er minder vocht in zit, is het toch logisch dat er meer KEV in past? Water maakt het zwaarder, zonder dat er cal in zit.
              Die is, uh, vrij droog ja. Vind hem alsnog beter te eten als bijv de Koningskwark..

Comment

Originally posted by tums View Post
                Die is, uh, vrij droog ja. Vind hem alsnog beter te eten als bijv de Koningskwark..
                als je het over de 'jogging' kwark van de aldi hebt heb je gelijk ja. Ik doe nu altijd klein beetje water erbij en dan is het zo op.
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ah nu snap ik waarom die van de aldi zo droog is en zoveel eiwitten bevat, bij ons 11g. Ga hem straks eens met wat water proberen

Edit: kwa prijs - eiwitten verhouding is die veruit wel de voordeligste
                  Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

De Lelie - 10.8gr, totaal niet droog
                    Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                      Ah nu snap ik waarom die van de aldi zo droog is en zoveel eiwitten bevat, bij ons 11g. Ga hem straks eens met wat water proberen

Edit: kwa prijs - eiwitten verhouding is die veruit wel de voordeligste
                      KLEIN beetje water he, niet de kraan helemaal open draaien. :P

Comment

Originally posted by kojak View Post
                        KLEIN beetje water he, niet de kraan helemaal open draaien. :P
                        Heb je post te laat gelezen, gisteren iets teveel water bij gedaan, eerst al het water er afgedronken en dan gegeten, maar ging wel vlotter als anders
                        Vanaf nu wel letten dat ik niet teveel water neem
                        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

doen jullie alleen water bij de kwark of eten jullie het direct op zonder toevoeging? met suiker vind ik het goed te eten maar dan eet je weer zoveel suiker.. zonder suiker niet te eten, is vruchtenhagel een goed alternatief? dat doen veel (lichte) roeiers bij mij op de roeivereniging.

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                            Heb je post te laat gelezen, gisteren iets teveel water bij gedaan, eerst al het water er afgedronken en dan gegeten, maar ging wel vlotter als anders
                            Vanaf nu wel letten dat ik niet teveel water neem
                            haha jammer

Comment

ik doe zelf wel eens tova er bij, van die saus voor toetjes. Gewoon net genoeg voor de smaak.

Comment

Originally posted by kojak View Post
                                als je het over de 'jogging' kwark van de aldi hebt heb je gelijk ja. Ik doe nu altijd klein beetje water erbij en dan is het zo op.
                                Yep, die. Ik gooi er cashewnoten (ongezouten) doorheen. Prima te doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X