Mona Toetjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zet gewoon mijn verstand op 0 (waar weinig voor nodig is) en vreet het gewoon op

Comment

Originally posted by tha man View Post
      doen jullie alleen water bij de kwark of eten jullie het direct op zonder toevoeging? met suiker vind ik het goed te eten maar dan eet je weer zoveel suiker.. zonder suiker niet te eten, is vruchtenhagel een goed alternatief? dat doen veel (lichte) roeiers bij mij op de roeivereniging.
      Waar denk je dat vruchtenhagel grotendeels uit bestaat? Je geeft al antwoord op je eigen vraag
      Gewoon leren eten. Genoeg betere toevoegingen; noten, kaneel, zoek een beetje rond voor ideeën, of leer het gewoon eten.

Comment

Kon ik maar kwark voor het slapen eten/drinken, kut lactose intolerantie.

Eet nu al weet ik niet hoe lang een blik tonijn voor het slapen.

En daar komt nog bij dat ik gedurende de dag meestal ook nog wel een blikje opmaak, heb het een beetje gehad met tonijn.

Comment

Originally posted by Breakmore View Post
          Kon ik maar kwark voor het slapen eten/drinken, kut lactose intolerantie.

Eet nu al weet ik niet hoe lang een blik tonijn voor het slapen.

En daar komt nog bij dat ik gedurende de dag meestal ook nog wel een blikje opmaak, heb het een beetje gehad met tonijn.
          Eieren, zalm, heilbot,...

Comment

Caseine Shake kan je toch ook goed als alternatief gebruiken.

Samenstelling

per 100 gram

Calorieen
            370
            Koolhydraten
            0,36 (lactose)
            Vetten
            1,1
            Eiwitten 89,9 Ingredienten

Melkeiwit (casseine), smaakaroma, Smaakaroma (afhankelijk van de smaak), Verdikkingsmiddel E412, Zoetstof E952, E954, Magere cacaopoeder (alleen bij de smaak chocolade) , Natuurlijke kleurstof E162 (alleen bij de smaak aardbei)

You can be part of my meal tonight.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Waar denk je dat vruchtenhagel grotendeels uit bestaat? Je geeft al antwoord op je eigen vraag
              Gewoon leren eten. Genoeg betere toevoegingen; noten, kaneel, zoek een beetje rond voor ideeën, of leer het gewoon eten.
              tja goed punt, vruchtenhagel is idd een goede 98% suiker.. =P

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
                Caseine Shake kan je toch ook goed als alternatief gebruiken.

Samenstelling

per 100 gram

Calorieen
                370
                Koolhydraten
                0,36 (lactose)
                Vetten
                1,1
                Eiwitten 89,9 Ingredienten

Melkeiwit (casseine), smaakaroma, Smaakaroma (afhankelijk van de smaak), Verdikkingsmiddel E412, Zoetstof E952, E954, Magere cacaopoeder (alleen bij de smaak chocolade) , Natuurlijke kleurstof E162 (alleen bij de smaak aardbei)

Nein, daar ben ik ook allergisch voor

Hou het wel bij tonijn, zeer compleet amino profiel, zei alleen dat het een beetje saai werd.

Comment

Originally posted by Breakmore View Post
                  Nein, daar ben ik ook allergisch voor

Hou het wel bij tonijn, zeer compleet amino profiel, zei alleen dat het een beetje saai werd.
                  Ik neem zelf ook geen zuivelproduckten en moet creatief zijn s'avonds. Paar eieren bakken met een blikje krabvlees. Ze hebben bi de appie heijn voorgegaarde kipfilet's. Haal je uit de vriezer, even in de magnetron en je hebt lekkere eiwitten. Zout en suiker gehalte daarvan is nihil.

Nog even een visje bakken met wat noten. Er zijn genoeg alternatieven.
                  Kwark is overrated
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Wat walnoten of dergelijke in je kwark, miss is dat wat lekkerder?
                    Ik krijg het wel goed weg
                    En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

Wat ik wel is doe is een banaantje erbij gooien, en in de blender of prakken...

Krijg je kwark met een lekker zoet smaakje Kan ook met aardbeien oid.

Vooral na het trainen is het niet vervelend om wat extra koolhydraten binnen te krijgen (van de banaan) in combinatie met de eiwitten van de kwark is het wel een lekkere combinatie.

Comment

Originally posted by Chezlow View Post
                        Wat ik wel is doe is een banaantje erbij gooien, en in de blender of prakken...

Krijg je kwark met een lekker zoet smaakje Kan ook met aardbeien oid.

Vooral na het trainen is het niet vervelend om wat extra koolhydraten binnen te krijgen (van de banaan) in combinatie met de eiwitten van de kwark is het wel een lekkere combinatie.
                        je moet na je training juist snelle opneembare eiwitten hebben. kwark is een langzame daarom nemen veel mensen het savonds voor de nacht.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Vers fruit er in zal ook een goede zijn (al zitten daar soms ook veel suikers in) voor de smaak. Blikje tonijn ga ik zeker eens proberen komende tijd.

Comment

kaneel, noten of schep whey erin.
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Noten hebben veel eiwitten tog?
                              ik gooi zelf cashewnoten door de kwark heen 's avonds

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                                Noten hebben veel eiwitten tog?
                                ik gooi zelf cashewnoten door de kwark heen 's avonds
                                Last edited by Breakmore; 19-03-2010, 14:18.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X