Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Haha, zo kun je het natuurlijk ook zien he
Je moet je alleen wel afvragen of de eiwitten die je "teveel" eet nog wel bijdragen aan spieropbouw. Als dit niet het geval is heeft het dus weinig zin, en verkort je dus alleen maar het aantal jaren dat je met je Monster-fysiek kan pronken
jee netjes verwoord , sry net wakker ik kon daar effe niet op komen
jee netjes verwoord , sry net wakker ik kon daar effe niet op komen
Haha, thanx ik ben al ff wakker
@Shredmaster
Das idd wel heel erg veel eiwitten he. Ik heb al wat rondgekeken, maar echt harde cijfers kon ik niet vinden. Alleen dat te veel niet goed is. Kun je me vertellen wat je bron is van deze 800 gram?
The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment