Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik bedacht me net nog iets: Veel mensen gaan met de auto naar hun werk, en ik ga met de fiets naar school. Moet ik hier rekening mee houden bij de activiteitsfactor?
Ik bedacht me net nog iets: Veel mensen gaan met de auto naar hun werk, en ik ga met de fiets naar school. Moet ik hier rekening mee houden bij de activiteitsfactor?
Ok.
Ik fiets maandag t/m vrijdag, iedere dag 10km met ong. 20km/u
Dinsdag en vrijdag boogschieten, in totaal 4 a 4,5 uur
KT 3x per week 1 uur en 15 minuten fullbody.
Tjah dat is moeilijk te zeggen. Ik heb mijne op 1,725 gezet geloof ik en ik fiets per week ongeveer maar 30km ,want ik ga met de puch naar school namelijk, train 4,5 uur waterpolo per week en 3 (à 4 uur) krachttraining. Dusja ik weet ook niet waarop je dat moet stellen.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment