Originally posted by Hebikniet
View Post
De dag na flink pilsen
Collapse
X
-
Originally posted by The Phoenix View Posthoe kan het dan dat als alcohol vocht ontrekt je dan wel zwaarder bent. Ik bedoel ik weeg normaal rond de 72 kilo. heb ik weekends flink gezopen dan weeg ik zo al snel 3 kilo meer. na 2 dagen zit ik weer op die 72 kilo. Ik snap dat dit vocht is maar ik vroeg het me af.
Komt door de kh. Die houden vocht vastความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
discipline is soms ver te zoeken.. ik drink haast nooit 1x in de 3 maanden denk ik zo. En als ik drink drink ik ook echt goed maar de volgende dag heb ik geen problemen om me aan me voeding te houden...sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostWeet niet hoe dat precies zit. Weet wel dat er 4 gram suiker in 100 ml bier zit.
Dus als jij een liter bier drinkt, wat niet extreem veel is, is dat al 40 gram suikers.
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View Posthoe kan het dan dat als alcohol vocht ontrekt je dan wel zwaarder bent. Ik bedoel ik weeg normaal rond de 72 kilo. heb ik weekends flink gezopen dan weeg ik zo al snel 3 kilo meer. na 2 dagen zit ik weer op die 72 kilo. Ik snap dat dit vocht is maar ik vroeg het me af.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
in het weekend een flesje bier of 2 kan geen kwaad maar je moet je niet elk weekend lam suipen en helemaal niet als je goed bezig bent met fitnessen (sporten).
en bovendien hoe oud ben je dat doe je normaal als je 14 bent maar lijkt mij niet dat je je elk weekend lam suipt als je boven de 23 bent !!!!.
en ceker niet als je ook nog een kuur doet !!!one goal: power and mass
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostAlcohol onttrekt vocht uit je spieren, dat vocht blijft dan waarschijnlijk wel (grotendeels) in je lichaam, hetzij onderhuids. En in combinatie met de kh (die ook vocht vasthouden) lijk je ook altijd zo bloated na een nacht zuipen
Comment
-
Op z'n tijd wat alcohol is zelfs best gunstig, voor je algehele gezondheid tenminste.
Geringe alcoholconsumptie wordt door de wetenschap zelfs in verband gebracht met hoge leeftijd. Bier en wijn bevatten zelfs flavonoiden die als anti-oxidant werkzaam zijn in je lichaam. Met matig gebruik worden 2 tot 4 alcoholisische consumpties per week bedoeld. Sterk alcoholgebruik wordt juist in verband gebracht met allerlei ziektes en diverse vormen van kanker.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View Posthoe kan het dan dat als alcohol vocht ontrekt je dan wel zwaarder bent. Ik bedoel ik weeg normaal rond de 72 kilo. heb ik weekends flink gezopen dan weeg ik zo al snel 3 kilo meer. na 2 dagen zit ik weer op die 72 kilo. Ik snap dat dit vocht is maar ik vroeg het me af.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment