De dag na flink pilsen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kut scooby verpest me dag
    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
      Kut scooby verpest me dag
      Zo erg is nou ook weer niet....
      Hij is irritant dat wel.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Was wat overdreven ja, meer mijn verwoording om te zeggen dat hij zo`n irritante rotkop heeft met ze hoedje
        Groeten

Comment

hehe die Scooby kan ik ook wel uitkotsen. kan niet normaal youtuben of ik kom zijn naam wel weer tegen.
          <------ BB Gun doet auw!

Comment

Jullie kunnen lullen wat jullie willen maar hij heeft wel gelijk.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post

Die dingen die hij verteld weet iedereen al. Hij probeerd het leuk te brengen....wat dus mislukt
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

gewoon die dag erna sochtens een pak jus d orange drrinken, daarna ben je weer kip lekker en kun je gewoon weer eten.

works for me
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Ik drink alleen nog maar rode wijn geen bier meer hier. pak gewoon een shake bij opstaan, daarna me normale ontbijt en ik combineer wat maaltijden aangezien het vaak al 1/2 uur is als ik wakker wordt. sávonds een dikke pasta van 2k kcal en maandag weer knallen..voel me prima en pak wellicht 1 of 2 reps minder... nou ik merk er niets van.
                  <------ BB Gun doet auw!

Comment

Na het zien van zijn hoofd heb ik het weg geklikt.
                    Groeten

Comment

pak wellicht 1 of 2 reps minder... nou ik merk er niets van.
                      Das nogal een bord voor je kop houden dan?
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Vind dat hij het wel erg overdrijft hoor.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Twas ook niet mijn bedoeling om mensen kut te laten voelen.
                          Beschreef enkel en alleen maar hoe een hoop die van stappen houden en aan KT doen hun progressie verwaarlozen.
                          haha snap ik ook wel maar voel me er toch de dag na schuldig

Als je 14 bent je lam zuipen. Ik denk als ik dat had gedaan en mijn ouders hadden dat geweten, hadden ze me poten gebroken. Maar ja dat is een andere tijd............
                          mijn ouders kwamen er ook niet achter anders zouden ze ook boos worden hoor.
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                            Das nogal een bord voor je kop houden dan?
                            Ja natuurlijk.. maar je weet wat er gebeurd als je gaat drinken, als je daar vrede mee hebt wat is het probleem dan? als je vervolgens gaat zeiken over progressie enzo...tja dan ben je gewoon een klamme zak hooi.

Ik wil af en toe gewoon gezellig wat kunnen drinken en dat dat mijn progressie in de weg staat.. so be it.
                            <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
                              Ja natuurlijk.. maar je weet wat er gebeurd als je gaat drinken, als je daar vrede mee hebt wat is het probleem dan? als je vervolgens gaat zeiken over progressie enzo...tja dan ben je gewoon een klamme zak hooi.

Ik wil af en toe gewoon gezellig wat kunnen drinken en dat dat mijn progressie in de weg staat.. so be it.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

meh! he? zuipen moet kunne af en teo
                                Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X