Energy Shot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Energy Shot

Korte vraag dames / heren,

Ik speel vrij vaak een wedstrijd mee en neem daarvoor als boost nog wel eens een Energy Shot van Burn dan wel Red-Bull.

De eerste keer dat ik het nam had ik daadwerkelijk weinig energie van tevoren en dacht laat ik het eens proberen, nu doe ik t vaker en lijkt t toch wel te helpen.

Kan uiteraard louter placebo effect zijn haha maar ach, kan het kwaad ?

Kortom is het erge troep of is het wel acceptabel voor een grote inspanning.

Bestaat zo`n powershot niet puur uit cafeïne en heel erg veel suiker?? dus energie zal je zeker wel krijgen maar of het goed is dat is een tweede...

Comment

Ik raad red-bull en energy drankjes af, simpelweg vanwege het feit dat het niet erg duidelijk is wat het bevat en volgens mij veelste veel suikers bevat, die ik liever binnenkrijg door een paar stukken fruit te eten. Hoewel het wel degelijk een mogelijke energieboost kan geven, maar dat komt namelijk door de suikers die snel opgenomen kunnen worden, hoewel deze toch snel verbruikt zullen zijn bij relatief zware inspanning.

P.S. Ik ben verder geen pro ofzo
      "Straight outta gym"

Comment

Is lekker man, en het is acceptabel.....suikers die erin zitten verbrand je toch weer met je sport.

Ik vind het alleen te duur voor wat je ervoor krijgt....kan je beter als je een boost wilt cafeine tabs nemen of een pre workout sup.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
          Is lekker man, en het is acceptabel.....suikers die erin zitten verbrand je toch weer met je sport.

Ik vind het alleen te duur voor wat je ervoor krijgt....kan je beter als je een boost wilt cafeine tabs nemen of een pre workout sup.

pre workout voor een ''voetbal'' wedstrijd
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
            pre workout voor een ''voetbal'' wedstrijd
            Waarom neit? geeft toch energie..

Comment

Originally posted by gameface View Post
              Waarom neit? geeft toch energie..

tsjaa dat wel maar ik vind het nou niet echt geschikt voor een voetbal wedstrijd, altans voor mij niet, zou er knettergek van worden.

ik gebruikte vroeger nooit iets voor een wedstrijd waarom zou je dat nodig hebben als je conditie op oorde is?

Comment

Ok uhm wat the hell is een pre workout sup? zit nu te twijfelen of ik de zoek functie moet gaan gebruiken maar dit is sneller

Comment

Originally posted by Back2basics View Post
                  Ok uhm wat the hell is een pre workout sup? zit nu te twijfelen of ik de zoek functie moet gaan gebruiken maar dit is sneller

lol

dat is een supplement die je voor de training inneemt (ongeveer 30 min) en het geeft je een energy boost waardoor je zwaarder kunt trainen, de supps bestaan hoofdzakelijk uit caffeine, taurine, L-tyrosyne, creatine, L-arginine
                  Last edited by gain is pain; 20-04-2010, 18:00.

Comment

Oh..... pfff dat wist ik.. gedeeltelijk dan.. lol

Comment

boost drankjes raad ik af.
                      zit heel veel rotzooi in!
                      ik zou zoals hier al wordt gezegt andere sups gebruiken is goedkoper en werkt beter/langer
                      Calisthenics / Street workout

Comment

EDIT dubbel post

Comment

Zal je wat voorbeelden van andere subs willen / kunnen geven die vrij gemakkelijk te krijgen zijn en niet te 'hardcore' blijft immers gewoon een wedstrijd. Dingen als creatine wil / heb ik niet nodig.

Hoe staan jullie tegenover dextro ? Net zo slecht ivm met suikers of alleen maar goed voor na de KT

gr

Comment

Originally posted by ordentelijk View Post
                            Zal je wat voorbeelden van andere subs willen / kunnen geven die vrij gemakkelijk te krijgen zijn en niet te 'hardcore' blijft immers gewoon een wedstrijd. Dingen als creatine wil / heb ik niet nodig.

Hoe staan jullie tegenover dextro ? Net zo slecht ivm met suikers of alleen maar goed voor na de KT

gr
                            dextro neem ik altijd na kracht trainen.
                            meer niet.

Comment

als je zo graag wil presteren p het veld zou ik het houden en laten bij caffeine cabs 50 minuten voor de wedstrijd.

+punten
                              - geen onnodige suikers
                              - alertheid verscherpt
                              - concentratie verhoging
                              - meer energy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...