Cafeïne tabs zijn goedkoper. Verder kan het echter wel zolang het in je schema past.
Energy Shot
Collapse
X
-
Red Bull voor sporten
Red Bull energy drink is juist ideaal voor sporters als ons!
Ik gebruik het voor, tijdens of achteraf mijn training. Topsporters uit de meest uiteenlopende sporten vertrouwen op de power van Red Bull, dus waarom wij niet?
En het werkt niet alleen op de suikers maar op de combinatie van suikers, lichaamseigen stoffen en cafeïne. Het verbeter je uihoudingsvermogen tijdens piekinspanningen. Red Bull is gewoon onmisbaar bij sportieve prestaties!
Comment
-
Het verbetert je uithoudingsvermogen... juistja...
@Reclamegast boven me: biedt Red bull dan daadwerkelijk een prijsevenredige meerwaarde boven die 30ct-blikjes wat ongeveer hetzelfde smaken? (graag onderbouwing)Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Het is alleen zo jammer dat frisdrank en energy drinks het glazuur van je tanden afrot. En er zijn heel veel gasten die er een stuk of 5-6 per dag drinken. Collega heeft op zijn 27e gehoord nooit meer dat spul te mogen drinken omdat hij geen tandglazuur heeft.
Ik hou het wel lekker bij Super Charge voor de pre-workout boost.
Comment
-
Wat betreft energie en caffeine: cafeine geeft geen energie. Het onderdrukt je moeheid, wat heel wat anders is (zeker wanneer je het over uithoudingsvermogen hebt).
Originally posted by Back2basics View PostBestaat zo`n powershot niet puur uit cafeïne en heel erg veel suiker?? dus energie zal je zeker wel krijgen maar of het goed is dat is een tweede...
En cafeine? Meestal zit er nét 90mg in, wat minder is dan een kop koffie
Originally posted by IJsBlok View Postboost drankjes raad ik af.
zit heel veel rotzooi in!
ik zou zoals hier al wordt gezegt andere sups gebruiken is goedkoper en werkt beter/langer
Originally posted by Falstyr View PostHet is alleen zo jammer dat frisdrank en energy drinks het glazuur van je tanden afrot. En er zijn heel veel gasten die er een stuk of 5-6 per dag drinken. Collega heeft op zijn 27e gehoord nooit meer dat spul te mogen drinken omdat hij geen tandglazuur heeft.
Ik hou het wel lekker bij Super Charge voor de pre-workout boost.
Maargoed, er zijn wel meer producten met een verkeerde zuurtegraad (aangezien dat ervoor zorgt).
Comment
-
2,5L frisdrank op een dag is niet apart. Er zijn meer dan genoeg mensen die niks anders drinken dan Fanta/Cola met een 3-6 blikjes energy drink er nog eens naast. Het is tegenwoordig juist apart als je dit niet doet heb ik de indruk.
Persoonlijk heb ik 1 fles Fanta per 2-3 maanden ofzo en rest alleen water en thee.
Comment
-
waar denk je dat overgewicht door is ontstaan? Ga maar eens een paar uur in een supermarkt staan. Een gemiddeld gezin van 3 personen koopt een shit load aan frisdrank en snoepgoed en andere lege kalorien. En hoeveel er aan fatsoenlijk voer wordt gegeten is steeds minder.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment