Energy Shot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ach is toch wel is goed voor als je eens effe moe bent en weinig zin in trainen,whoppaaa twee drie blikken energy drink light binnen en gaan toch gaan trainen.Als je die goedkope nep redbulls koopt valt de prijs ook nog goed mee.
    Fuck ordinary,be legendary

Comment

Eerlijk gezegd is (verse) koffie toch een stuk beter lijkt me. Er zit geen suiker in, je hebt er veel minder van nodig voor dezelfde dosis caffeine, en als hij vers is, is de pH ook nog eens redelijk neutraal. Uiteraard zullen caps nog beter zijn voor het gebit, maar ik denk niet dat veel jeugdige bb'ers deze zullen kopen.

Verder gewoon niks anders drinken dan water, en melk, aangezien dat zeker pH neutraal is, en regelmatig (2 maal daags) de tanden poetsen.

Opzich lijkt me dat niet teveel moeite voor een mooi gebit als je toch de hele tijd met je lichaam bezig bent.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

of je neemt zoals al meermaals gezegd caffeine tabs. een 200mg is voor de meesten al genoeg.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

4 scheppen Jack3d gemixed met creatine
          400 mg caffeine in tabs
          blikje suikervrije red bull

Dat is meestal mijn pre workout. Knalt lekker
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X