Naruto's voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Naruto's voedingsschema

Ey, ben gister terug gekomen van Engeland, en voelde me toen echt anders dan normaal, ook vooral door het eten. Vandaar dat ik nu serieus alles goed ga opstellen, en niet beetje de basis stuff alleen maar eet zoals kwark etc, en genoeg eten. Anyway:

Mijn behoefte is 2200, en wil graag bulken, dus word het 2700. Heb uitgerekend dat ik 570 eiwitten, 90 vetten en 510koolhydraten nodig heb, :6 maaltijden per dag, is dat dus:
    95 eiwitten
    15 vetten
    85 koolhydraten

8:00 --- Brinta met 250ml melk, glas chocolade melk 250ml en banaan
    11:00 --- 2 bruine broden met pindakaas en glas melk 250ml
    13:00 -- 2 bruine broden met kipfilet en glas melk 250ml
    15:00 -- banaan + glas chocolade melk 250ml
    17:00 -- 2 bruine broden met pindakaas en glas melk 250ml
    19:00 - avond eten.. helaas wat de pot schaft, houdt meestal wel in richting rijst, of groente erbij etc.
    Half 8 tot kwart voor 9 +-, fitness.
    21:00 -- glas chocolade melk 250ml, banaan en 2 broodjes kipfilet.
    22:00 -- bak kwark 500ml, en 100 gram ongezoute cashewnoten.
    Rond 11 uur slapen.

MVG

Naruto

Als je zegt, ik ga nu een serieus schema opstellen, had ik wel verwacht ook de KEV erbij te vinden van wat je eet
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

http://forum.bodynet.nl/attachments/...en-voedsel.xls

heb helaas geen lege op het moment. maar ff voorjezelf invullen dan weet je hoeveel kcal etc je binnenkrijgt

Comment

ik mis water
        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Water drink ik gewoon door de dag heen. En ty posseltje, zal het erin zetten en kijken wat eruit komt.

Naruto

ps: kan niets veranderen in die link posseltje ?
          Last edited by Naruto rulezz; 26-04-2010, 21:17.

Comment

Originally posted by Naruto rulezz View Post
            Water drink ik gewoon door de dag heen. En ty posseltje, zal het erin zetten en kijken wat eruit komt.

Naruto

ps: kan niets veranderen in die link posseltje ?
            Bij mij werkt ie wel. Effie saven op jouw computer en dan invullen.
            Gewoon op die velden klikken die je wilt veranderen en dan jouw waardes intypen.

Comment

Opgeslagen, maar kan nog steeds niets veranderen.. qua leeftijd veranderen, lengte etc. Ook niet hoeveelheid en eenheid etc.

Naruto

Comment

Probeer deze eens....

opgeslagen en leeg gehaald, voor de rest hetzelfde
                Attached Files
                The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

Kan ik nog steeds niets invullen :S.. waar downloaden ofzo jullie die schema's ?

Comment

Als je hem nog steeds niet kan invullen doe je iets verkeerd, of is je excel verneukt...
                    The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

Als ik um open maak, dan staat er iets van: Geef uw productcode op (25 tekens). Weten jullie daar iets van ?

Comment

Ik heb hem gewoon opgeslagen en zelf ingevuld en verder geen problemen ondervonden of iets dergelijks..
                        "Straight outta gym"

Comment

Mijn ding is gewoon shit..:P eh.. zouden jullie/je eventueel dan de dingen kunnen invoeren wat ik op een dag eet, en dan uitkomst naar mij sturen alsjeblieft ?

Naruto

Comment

Als ik um open maak, dan staat er iets van: Geef uw productcode op (25 tekens). Weten jullie daar iets van ?
                            uhhh excell activeren?

Mijn ding is gewoon shit..:P eh.. zouden jullie/je eventueel dan de dingen kunnen invoeren wat ik op een dag eet, en dan uitkomst naar mij sturen alsjeblieft ?

Naruto

nee, want je kan het toch niet openen :P

Comment

Als excel niet geactiveerd is gaat deze over in alleen lezen mode. Waarom gebruik je geen Open Office? Is helemaal gratis en werkt zeker. Even googelen.

Groet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X