Moet ik het hele bakje kwark op eten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moet ik het hele bakje kwark op eten?

Ik heb kwark gekocht voor vanavond, is een bakje van 450gram, moet ik die helemaal naar binnen werken?

Originally posted by Rebel80 View Post
    Ik heb kwark gekocht voor vanavond, is een bakje van 450gram, moet ik die helemaal naar binnen werken?

Beetje weinig 450 gram, ik pak altijd 500 gram.

Stelt echt niks voor, is zo weg. Dus ja helemaal opeten, 100 gram zal weinig effect hebben.

edit: pakte, nu pak ik voort shakes
    Last edited by Tommyy; 05-05-2010, 18:21.

Comment

ja. proberen in een recordtijd, filmpje maken en posten in het daarvoor bestemde topic
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

je kan er ook mee gaan voetballen, maar daar is het niet voor bedoelt...

ik denk dat je het gewoon op moet eten

Comment

Hangt ervan af hoeveel je volgens je schema moet eten.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

2000kcal en deze week is dus echt om te orienteren want normaal at ik niet zoveel maar als ik at was het supervet.

Dus vandaag heb ik sochtends brinta met halfvolle melk op, 5 boterhammen met kipfiles, rookvlees en dieet boter, 2 manderijnen, een blikje tonijn en een salade, moet nu alleen nog avond eten en vanavond kwark maar zit nog niet eens in de buurt van 2000 en ik zit echt vol, helaas was de sportschool vandaag vroeger dicht dus kon niet trainen

Comment

Tja.. wat moet he..
              Je moet gewoon aan voldoende eiwitten komen per dag, en als je daar dan met het halve bakje al aan komt.. dan MOET het niet nee..
              En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

Hoezo een heel bakje?

bij deze speciaal voor jou

YouTube - kwark 25 secs

verder met brinta kan je een goede basis leggen gewoon om de 2 uur broodje en erna wat brinta. steeds broodje erbij of wat meer brinta oid

Comment

2000kcal en deze week is dus echt om te orienteren want normaal at ik niet zoveel maar als ik at was het supervet.

Dus vandaag heb ik sochtends brinta met halfvolle melk op, 5 boterhammen met kipfiles, rookvlees en dieet boter, 2 manderijnen, een blikje tonijn en een salade, moet nu alleen nog avond eten en vanavond kwark maar zit nog niet eens in de buurt van 2000 en ik zit echt vol, helaas was de sportschool vandaag vroeger dicht dus kon niet trainen
                  Hoe kan je met zo weinig cals vol zitten. Als ik er 3200 eet heb ik nog gewoon honger I envy you!
                  Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                    Hoe kan je met zo weinig cals vol zitten. Als ik er 3200 eet heb ik nog gewoon honger I envy you!
                    Meer groente eten dan heb je daar geen last van.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Respect man! Zo snel krijg ik t niet weg, tenzij ik de biologische kwark neem van de AH, die is net zo dik als yoghurt
                      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Yup. Is in het begin een beetje proppen maar je raakt eraan gewend .
                        Dumbells build a bigger chest
                        Barbells build a bigger ego

Comment

Begin dan gewoon met een halve bak. Volgende week probeer je 3kwart op te eten en de week daarna de hele bak. Is net als fitness je lichaam moet wennen
                          Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                            Respect man! Zo snel krijg ik t niet weg, tenzij ik de biologische kwark neem van de AH, die is net zo dik als yoghurt
                            Met de kwark die ik eet is dat volgens mij ook onmogelijk
                            Konings magere naturel kwark is super dik en droog

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                              ja. proberen in een recordtijd, filmpje maken en posten in het daarvoor bestemde topic
                              en als hij moet kotsen omdat het teveel is, moet hij het dan ook nog posten?

ik wil het wel zien hoor

@ot, 450g kwark is indd zo weg, wat voor kwark eigenlijk??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X