Fruitsla tijdens cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fruitsla tijdens cut

Ik at net een grote kom fruitsla om 15u en ben in de cut ... moet ik mij nu schuldig voelen omwillen van de koolhydraten of?

Ja. Verschrikkelijk.

/sarcasm

Wat heeft het voor zin je schuldig te voelen? Je hebt het toch al op, dus die vraag had je beter vantevoren kunnen stellen .

Of bedoel je eigenlijk te vragen of het wel verstandig is fruit te eten in je cut op dat tijdstip?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ja. Je hele voeding van vandaag is al verpest dus kun je net zo goed ook patatje eten. /sarcasm:P
      fruit allemaal onnodige suikers in en die heb je niet nodig in de cut. Dus voel je schuldig..
      als je de koolhydraten uit sla ofzo bedoeld moet je je natuurlijk geen zorgen maken
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

is dat een ja of neen?

Comment

en ja pinada ... die laatste vraag ook ... kan het kwaad want ik ben echt wel serieus bzg met mijn voeding

Comment

Ach maak je geen zorgen, 1x een kommetje fruit word je echt geen Erica Terpstra van .
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

haha neen roy maar ik begin nu wel die leuke 6 blokjes te zien met je tips en ik wil ze niet verpesten

Comment

Dat is geweldig om te horen en in zo'n korte tijd nog wel! Ga zo door!

Comment

Ja idd ! heb je mss nog andere suggesties als avondeten wanneer ik niet warm mag eten?

Comment

Link: Aardbeien salade met gerookte kipfilet

Heerlijk

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                      Ja idd ! heb je mss nog andere suggesties als avondeten wanneer ik niet warm mag eten?
                      groentes kan je altijd eten als je daar zo'n behoefte naar hebt.
                      alleen tja wat je erbij doet niet dus zoals aardappelen/rijst/spageti enzo...

andere vraag, het maakt niet uit vind ik af en toe moet je gewoon iets pakken wat lekker is en als je je zo voelt gebruik het dan als cheat maaltijd die je eens per week neemt bijv. zo hou je veel langer je voedingschema vol!
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Ik ben al 2 jaar alles aan het volhouden zonder cheat

Comment

zit je al 2 jaar in de cut?

Comment

Neen gekkie ik hou al 2 jaar alles goed vol nou heb ik nog een vraagje : kipvlees van bij de turk (wat in je kebap zit) gwn die kip eten is dat vettig en slecht als je in de cut bent?

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                              Neen gekkie ik hou al 2 jaar alles goed vol nou heb ik nog een vraagje : kipvlees van bij de turk (wat in je kebap zit) gwn die kip eten is dat vettig en slecht als je in de cut bent?
                              Maakt niet uit dat het vet is....dat heb je nodig. De reden waarom het niet iedeaal is in de cut is de hoeveelheid zouten die erin zitten.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X